زمان : 20 Farvardin 1388 - 23:30
شناسه : 16218
بازدید : 8490
نامه سرگشاده جمعی از دوستداران طبس به استاندار یزد :توطئه خروج بيمه نامه هاي ميليارد ريالي مجتمع ذغال سنگ طبس از نمايندگي هاي بيمه شهرستان طبس به تهران را متوقف نمائید!!! نامه سرگشاده جمعی از دوستداران طبس به استاندار یزد :توطئه خروج بيمه نامه هاي ميليارد ريالي مجتمع ذغال سنگ طبس از نمايندگي هاي بيمه شهرستان طبس به تهران را متوقف نمائید!!!

یزدفردا "جمعی از دوستداران طبس طی نامه سرگشاده خطاب به ا ستاندار یزد خواستار توقف توطئه خروج بيمه نامه هاي ميليارد ريالي مجتمع ذغال سنگ طبس از نمايندگي هاي بيمه شهرستان طبس به تهران شدند

متن کامل این نامه که در اختیار یزدفردا قرار گرفته بدین شرح است :

استاندار عزيز جناب آقاي فلاح زاده
سلام و دعاي خير
احتراما" باستحضار حضرتعالي مي رساند همانطور كه مستحضريد،يكي از مهمترين منابع درآمد عمومي شهرستان ها كه معمولا" در امور عمراني، آباداني، ايجاد اشتغال اين خطه محروم استفاده مي شود ماليات و بيمه كارخانجات، معادن و واحدهاي صنعتي هر منطقه مي باشد.

مجتمع ذغال سنگ طبس ، يكي از بزرگترين معادن ذغال سنگ جهان و بزرگترين واحد توليد ذغال سنگ در خاور ميانه اين افتخار رتبه جهاني را براي استان پهناور يزد به ارمغان آورده است. متاسفانه مدتي است كه فرصت طلبان به عناوين مختلف نمي خواهند اينگونه در آمدها وارد استان يزد شود و هر روز به نوعي و با استفاده از عوامل فرصت طلب و سود جويي در تهران ماليات شركت ها ، معادن و بيمه نامه هاي آن ها را از طبس جدا نموده و از طريق تهران و يا ساير شهرستانها در محلي خارج از استان يزد ، پرداخت مي نمايند.

در اين صورت سود ناشي از اين منابع طبيعي استان به خارج از استان يزد روانه شده كه اينگونه نمايندگي ها را باضرر و زيان جدي مواجه ساخته است.

لذا از آن مقام محترم استدعا داريم به منظور حفظ منافع قانوني هموطنانتان در استان يزد و شهر طبس دستور عاجل براي جلوگيري از اينگونه توطئه ها كه عوامل آن كاملا" مشخص هستند صادر فرمائيد. تا انشاء الله بر اساس دستور آن
استاندار محترم تمام ماليات شركتها و بيمه نامه ها در داخل استان يزد پرداخت و براي آباداني همين استان هزينه شود.
خداوند يارتان باد
جمعي از دوست داران شهرستان طبس

یزدفردا