زمان : 20 Farvardin 1388 - 00:21
شناسه : 16198
بازدید : 5073
آقای میرحسین! اصل نظام را تعریف کنید! آقای میرحسین! اصل نظام را تعریف کنید!
یزدفردا "بالاخره جناب میرحسین موسوی پس از مدت ها صحبت و سخنرانی یک طرفه، در کنفرانس خبری رسانه ها حاضر شدند تا بلکه چهره ناشناخته خود را « مخصوصا برای نسل جوان» نمایان تر کنند؛ اما این کنفرانس سرد و بی روح مانع از به چالش کشیده شدن مردی شد که پس از 20 سال سکوت، به یکباره تیغ تند نقد خود را نامنصفانه به روی دولت نهم کشیده است.
میرحسین موسوی
نکته جالب توجه و البته قابل تامل در صحبت های ایشان آنجاست که مهمترین انگیزه خود را برای حضور « حفظ اصل نظام » عنوان کرده اند و وجود دغدغه هایی که بقای نظام را مورد چالش قرار می دهد را عاملی ذکر کرده اند که باعث شده « نگرانی ها » بر « مصلحت ها » فائق شود!!
نمی دانم آقای موسوی اصل نظام را چه چیزی می دانند که 16 سال انحراف از اهداف و آرمان های امام و انقلاب را نگران کننده ندیدند، با آنکه تمام آن 16 سال را در مقام « مشاور رییس جمهور » بودند؟
آقای موسوی! مگر « عدالت » و «رسیدگی به محرومین و مستضعفین » از اصول و اهداف نظام ما نبود؟ همان اصول و اهدافی که دولت سازندگی به آنها پشت پا زد تا با وجود نهیب های رهبری انقلاب در آن سال ها ، پولدارها پولدارتر شوند و فقرا فقیر تر! آیا آن زمان اصل نظام را خطری متوجه نبود؟
آیا خفقان سیاسی و برخورد شدید با منتقدین دولت آقای هاشمی خطری به اصول نظام وارد نمی کرد؟
8 سال حاکمیت اصلاحات و نفوذ لیبرال ها و سکولار هایی که نظام را هم قبول نداشتند، در بدنه دولت و دستگاه های حکومتی چطور؟
وقتی آقایان کربلا و شهادت امام حسین(ع) را نتیجه خشونت پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) خواندند و زیارت عاشورا را « تنش زا» و عزاداری ائمه (ع) را باعث « از بین رفتن روح نشاط در جامعه» ! معرفی کردند، مبانی و آرمانهای نظام را در خطر ندیدید تا از دنیای رمانتیک و هنری گالری های خود بیرون بیایید و اعتراضی _ هرچند کوچک _ داشته باشید؟
آقای موسوی! چطور در دوره ای که نیروگاه های هسته ای ما در برابر زورگویی های غرب پلمپ شد و تعلیق ها پذیرفته شد، اصل نظام در خطر نبود؟ اما این چند سالی که رییس جمهور، شجاعانه و با ادبیات انقلابی در مقابل خواسته های نامشروع مستکبرین ایستاد و دستور شکستن پلمپ ها را صادر کرد تا به پیشرفت های امروزی برسیم، اصل نظام را در خطر می بینید؟!
شاید به نظر شما نامه ذلیلانه دولت اصلاحات به رییس جمهور منحوس آمریکا و درخواست حذف نام ایران از محور شرارت در مقابل دست شستن از آرمان های اصیل انقلاب و امام (ره) هیچ خدشه ای به اصل نظام نزد!!
سوالات از این دست برای ما نسل جوان فراوان است، اما حیف که آقای موسوی تنها سخنان اطرافیان خود را می شنود و ای کاش فراموش نکنند که همین اطرافیان بودند که امثال آقای خاتمی را به این روز کشاندند.
ادامه دارد...
یزدفردا