زمان : 27 Aban 1399 - 21:24
شناسه : 161880
بازدید : 12032
اجرای اولین مرحله از نذر آزادی زندانیان اجرای اولین مرحله از نذر آزادی زندانیان در اولین مرحله از طرح آزادی زندانیان غیر عمد ۹ نفر آزاد میشوند.

به گزارش رفسنجان فردا؛ مسئول موکب خاتم الانبیاء درباره اجرای طرح «نذر آزادی زندانیان» گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی و لغو مراسم پیاده روی اربعین، مردم نیکوکار رفسنجان کمک‌های هر ساله‌ خویش را به امر مهم «آزادی زندانیان جرائم غیرعمد» اختصاص دادند.

 میربابایی با تقدیر از هیأت های ورزشی و ورزشکاران گفت: برخی به صورت خانوادگی و فامیلی مبالغی را اهدا کردند و بسیاری از کشاورزان و شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی در این امر مشارکت نمودند.

 مسئول موکب خاتم الانبیاء گفت: مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان رفسنجان ۲ میلیارد تومان برآورد شده بود که در صورت جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مبلغ یک میلیارد تومان، معادل آن را ستاد دیه استان کرمان تأمین کند.

 میربابایی اذعان کرد: بنا به اعلام ستاد دیه استان کرمان و بررسی پرونده زندانیان حائز شرایط آزادی، در مرحله نخست به مبلغ ۴۱۵ میلیون و پانصد هزار تومان نیاز است که نیمی از آن را موکب و نیمی را ستاد دیه استان می‌پردازد تا به زودی ۹ نفر از زندانیان به آغوش خانواده بازگردند.

مسئول موکب خاتم الانبیاء (ص) افزود: ان‌شاء‌الله در اسرع وقت پرونده سایر زندانیان حائز شرایط آزادی توسط ستاد دیه تکمیل خواهد شد تا شاهد مراحل بعدی آزادی زندانیان و بازگشت شادی به خانواده آنان باشیم.

 وی با قدردانی از حمایت و اعتماد مردم رفسنجان، از همکاری تمامی مدیران و مسئولین شهرستان تشکر کرد و گفت: این طرح همچنان ادامه دارد و مردم نیکوکار و سخاوتمند می‌توانند در این امر مشارکت کنند.