زمان : 27 Aban 1399 - 21:24
شناسه : 161879
بازدید : 4378
 برگزیده شدن دانشجوی علوم پزشکی یزد در جشنواره کشوری برگزیده شدن دانشجوی علوم پزشکی یزد در جشنواره کشوری حامد قشونی در جشنواره کشوری اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند برگزیده شد.

معاون اموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: جشنواره کشوری اشتراک گذاری تجربیات ارزشمند (اتا) دانشجویان علوم پزشکی در تحقق پاسخگوئی اجتماعی توسط دانشگاه علوم پزشکی ایران در سال تحصیلی ۹۹_۱۳۹۸ برگزار شد . دکتر مهرپرور ادامه داد:  حامد قشونی، دانشجوی رشته پزشکی مقطع دکتری عمومی ورودی ۹۴ از دانشگاه علوم پزشکی شهيد صدوقي یزد و از منطقه ۷ آمایشی به عنوان برگزیده نهایی جشنواره مزبور انتخاب شد.

 وی افزود: در این مراسم ۹ نفر دانشجوی برگزیده به ارائه آثار خود پرداختند که از بین آن ها آقای حامد قشونی، اثر خود با عنوان "بوکسان، طلوع و روشنایی کتاب" را ارائه کرد.

 معاون اموزشی دانشگاه علوم پزشکی یزد خاطر نشان کرد: این جشنواره در جهت استعدادیابی، افزایش شور و نشاط علمی در دانشجویان و ترغیب آن ها به توجه به جامعه و افزایش حس اعتماد به نفس ایشان برای خدمت برتر به مردم و با موضوع نوع دوستی، پاسخگو بودن به نیازهای جامعه و بر اساس شعر زیبای شاعر گرانقدر سعدی "بنی آدم اعضای یک پیکرند" برگزار شد.