زمان : 18 Farvardin 1388 - 23:07
شناسه : 16187
بازدید : 3911
محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس: دربودجه سال 88توسط مجلس تصمیمات خوبی براي ورزش کشورگرفته شده است محمدرضا تابش نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس: دربودجه سال 88توسط مجلس تصمیمات خوبی براي ورزش کشورگرفته شده است


یزدفردا "نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس تصمیمات خوب و حمایت های موثری برای بودجه سال 88 سازمان تربیت بدنی و ورزش کشور در نظر گرفته شد.
محمدرضا تابش با بیان این مطلب اظهار داشت : کل بودجه ورزش کشور برای سال 88 حدود 400 میلیاردتومان است که به دلیل اتمام برخی پروژهای عمرانی و اعتباراتی که از طریق وزارت نفت در پروژه های عمرانی ورزشی کشور صرف می شود ، رشدی نسبت به سال گذشته ندارد .
نماینده مردم اردکان همچنین ازمجوز اختصاص 20 درصد اعتبارات تملک دارایی (عمرانی ) به امر توسعه ورزش در شهرهای کوچک و 10 درصد از همین محل در شهرهای بزرگ برای اعطاي کمک بلا عوض به بخش خصوصی فعال در عرصه ورزش خبر داد و افزود : این تصمیم به اقتصادی شدن فعالیت های بخش خصوصی وتشویق آنها برای گسترش سرمایه گذاری های و ارائه خدمات مطلوبترو در عین حال ارزانتر به مردم می انجامد.
وی گفت : 50 میلیارد تومان هم بودجه به بازی های کشورهای اسلامی که پائیز امسال به میزبانی کشورمان با حضور 56 کشور مسلمان برگزار می شود ، اختصاص یافته که امیدواریم متولیان ورزش کشور از این فرصت میزبانی کمال استفاده را بکنند. همچنین3 میلیارد تومان نیز به فدراسیون بین المللی زورخانه ای جهت شناساندن این ورزش ملی به سایر کشورهای فارسی زیان اختصاص یافت.
تابش افزود: 4 درصد از اعتبارات عمرانی برای تسهیل واگذاری ها در راستای اصل 44 قانون اساسی و 5/2 درصد اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری فضای های ورزشی جهت انجام امور جاری تصویب شد که امیدواریم مدیران ورزش کشور از این مجوزها وحسن اعتماد مجلس به نحو شایسته ای به نفع توسعه ورزش کشور و ارائه خدمات مطلوبتر به مردم استفاده کنند .

یزدفردا