زمان : 16 Aban 1399 - 11:21
شناسه : 161733
بازدید : 5425
رونمایی از پوستر نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» همزمان با میلاد پیامبر مهربانی ها رونمایی از پوستر نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» همزمان با میلاد پیامبر مهربانی ها همزمان با میلاد پیامبر اعظم (ص) از پوستر نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» به صورت مجازی رونمایی شد.

به گزارش رفسنجان فردا؛ بهناز شریفی دبیر اجرایی نخستین رقابت «برای دخترم» در این رابطه به خبرنگار ما گفت: توجه به جایگاه و شأن دختران یکی از مهم‌ترین آموزه‌های اجتماعی دین مبین اسلام است و حضرت محمد(ص) نیز در روایتی بهترین فرزندان را دختران خطاب کرده اند و جایگاه معنوی دختران را ارج نهاده اند.

وی ادامه داد: در عصر کنونی که جامعه غربی قصد متزلزل کردن جسم و روح دختران را دارد و برای بهره کشی از از زنان و دختران تلاش می‌کند، برپایی رویدادهایی که با هدف حفظ منزلت و جایگاه بانوان طراحی میشود بسیار اهمیت دارد.

شریفی با اشاره به اینکه بدلیل محدودیت های کرونایی از پوستر رقابت به صورت مجازی رونمایی شد، اظهار کرد: پوستر نخستین رقابت داستان کوتاه و دلنوشته «برای دخترم» همزمان با میلاد پیامبر اکرم که جایگاه انسانی دختران و زنان را احیاء کرد، در سایت رفسنجان زیبا به نشانی www.rafsanjanziba.ir رونمایی گردید.

وی با بیان اینکه یکی از ارمغان های پیامبر اسلام شخصیت دادن به دختران و زنان بوده است، یادآور شد: پیام پیامبر اسلام به همه خانواده ها این است که به فرزندان دختر خود ببالند؛ امیدوارم با فراهم نمودن زمینه های مشارکت و حضور بانوان در جامعه در این مسیر موفق عمل کنیم.