زمان : 17 Farvardin 1388 - 00:13
شناسه : 16155
بازدید : 5449
عبدالله نوری می آید عبدالله نوری می آید


یزدفردا "گفته می‌شود محمد عطریانفر، مهندس حجتی، احمد خرم، سعید لیلاز، دکتر طیبانی و دکتر نیلی از حامیان حضور نوری به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان به شمار می‌روند و بعد از حضور و اعلام کاندیداتوری نوری از اعضای اصلی ستاد انتخاباتی او به شمار خواهند رفت.
هرچند با انصراف سید محمد خاتمی از عرصه انتخابات به نظر می رسید تعداد کاندیدای اصلاح طلبان به عدد دو خواهد رسید، اما به دلیل عدم جامع‌الشرایط بودن کاندیداهای حاضر از نظر بسیاری از هواداران سید محمد خاتمی و سایر اصلاح‌طلبان، رایزنی‌های متعددی با عبدالله نوری آغاز شده است.

به گزارش یاران باران، در جلسه‌ای که طی روزهای گذشته برخی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب با عبدالله نوری در اصفهان برگزار کردند بحث کاندیداتوری وزیر کشور دولت اصلاحات مورد بحث قرار گرفت.

بر اساس جمع‌بندی‌های صورت گرفته با توجه به اینکه تاکنون عبدالله نوری صراحتا در مورد آمدن یا نیامدن خود اظهارنظری نکرده است اگر کاندیداتوری او تعبیر به تلاش برای تفرقه نشود و احتمال اجماع و پیروزی اصلاح‌‌طلبان را افزایش دهد نوری به احتمال بسیار زیادی کاندیداتوری خود را اعلام خواهد کرد.
با افزایش احتمال کاندیداتوری عبدالله نوری، بسیاری از رجال سیاسی، فعالان اقتصادی و روشنفکران دینی و دانشجویان از حضور وی استقبال کرده‌اند.

همچنین گفته می‌شود محمد عطریانفر، مهندس حجتی، احمد خرم، سعید لیلاز، دکتر طیبانی و دکتر نیلی از حامیان حضور نوری به عنوان نامزد اصلاح‌طلبان به شمار می‌روند و بعد از حضور و اعلام کاندیداتوری نوری از اعضای اصلی ستاد انتخاباتی او به شمار خواهند رفت.

لازم به ذکر است که در اصفهان، زادگاه عبدالله نوری، مهندس جوادی - شهردار سابق اصفهان- از حضور وی حمایت کرده و در مشهد نیز نوری از حمایت قابل از چهره‌های شناخته شده و از روشنفکران دینی، برخوردار است.

یزدفردا