زمان : 15 Farvardin 1388 - 23:27
شناسه : 16146
بازدید : 5515
صبح امروز  رخ داد:ديدار نوروزي ميرحسين موسوي و سيد محمد خاتمي صبح امروز رخ داد:ديدار نوروزي ميرحسين موسوي و سيد محمد خاتمي

یزدفردا " ميرحسين موسوي و سيد محمد خاتمي صبح امروز براي دومين بار طي يک ماه اخير با يکديگر ديدار نمودند. اين ديدار نوروزي طبق رسم هرساله سيدمحمد خاتمي، در دفتر وي انجام شد.
صبح امروز و برای دومین بار طی هفته‌های اخیر مهندس میرحسین موسوی به دیدار سید محمد خاتمی رفت.

به گزارش یاری، در اين ديدار نوروزي ـ که تا نماز ظهر ادامه داشت ـ به سنت هرساله رييس‌جمهور سابق كشورمان در دفتر خود هم‌چنين پذيراي اقشار مختلف مردم و چهره‌هاي سياسي، فرهنگي و مذهبي از جمله نمايندگان اصلاح‌طلب ادوار و کنوني مجلس، هنرمندان، اعضاي ارشد احزاب اصلاح‌طلب و جوانان حامي خاتمي بود.

پیش از این نیز مهندس موسوی در آخرین روزهای سال گذشته در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) به منزل سید محمد خاتمی رفته بود و طی جلسه‌ای حدودا دو ساعته به بررسی شرایط کشور و انتخابات پرداخته بودند .

و در این رابطه بهزادیان‌نژادمسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی  در گفتگو با مهر دیدار صبح امروز وی با سیدمحمد خاتمی خبر داد
از.
قربان بهزادیان‌نژاد مسئول ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی  با اعلام این خبر اظهار داشت: این دیدار به منظور دید و بازدید عید نوروز صورت گرفت.

وی همچنین گفت که این دیدار در حد دیدارهای متعارف و معمولی بوده است.


یزدفردا