زمان : 15 Farvardin 1388 - 21:08
شناسه : 16136
بازدید : 5809
سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ، پشتيباني از ميرحسين را تكذيب كرد سازمان مجاهدين انقلاب اسلامی ، پشتيباني از ميرحسين را تكذيب كرد

یزدفردا "عبدالله ناصری با تکذیب این خبر که مهندس موسوی به عنوان کاندیدای سازمان مجاهدین انقلاب انتخاب شده است، گفت: سازمان مجاهدین انقلاب هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

این در حالی است که امروز برخی رسانه‌ها خبری مبتنی بر تصمیم نهایی سازمان مجاهدین انقلاب در حمایت از موسوی منتشر کردند.

این رسانه ها مدعی شدند که در جلسه شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلاممیرحسین موسوی پس از رای گیری از اعضا توانست به عنوان کاندیدای این حزب در انتخابات ریاست جمهوری برگزیده شود.

 موسوی در حالی توانست حمایت سلامتی دبیرکل این حزب را کسب کند که چهره ای همچون بهزاد نبوی رایی ممتنع داشت اما اکثریت اعضای شورای مرکزی موسوی را برگزیدند.

عبدالله ناصری، مدیرعامل اسبق ایرانا وعضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با کذب خواندن این مطلب گفت:سازمان مجاهدین هنوز رسما به جمع بندی نرسیده است و در آینده نزدیک تصمیم نهایی این سازمان اعلام خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ايرنا، عبدالله ناصري با بيان اين که مواضع اين سازمان توسط سخنگو يا دبير کل سازمان اعلام خواهد شد، گفت: عليرغم جلساتي که اين سازمان در مورد حمايت از مهندس موسوي به عنوان کانديداي سازمان برگزار کرده است، هنوز به توافق قطعي در اين باره نرسيده ايم.
اين عضو شوراي مرکزي سازمان مجاهدين انقلاب اين خبر را در حالي به خبرنگار ايرنا داد که محسن آرمين از ملاقات اعضاي اين تشکل با مهندس مير حسين موسوي خبر داده بود.
ناصري با بيان اين که تصميم قطعي اين سازمان در آينده اعلام خواهد شد، افزود: در جلسات اخير فقط در مورد ارزيابي ديدگاههاي ميرحسين موسوي بحث شده و در اين مورد که از ايشان حمايت کنيم، راي گيري صورت نگرفت.
در همین راستا یک عضو دیگر شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب از معرفی کاندیدای مورد حمایت این تشکل سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری دهم تا اواسط این هفته خبر داد.

علی باقری، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اشاره دیدار اخیر تشکل متبوع خود با میرحسین موسوی، اظهارداشت : در این دیدار مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری دهم مطرح شد.


یزدفردا