زمان : 05 Aban 1399 - 08:55
شناسه : 161255
بازدید : 5073
کمک یک میلیارد تومانی حامیان اردکانی به کودکان ایتام و محسنین دستان پرمهر نیکوکاران اردکانی بر سر کودکان یتیم؛ کمک یک میلیارد تومانی حامیان اردکانی به کودکان ایتام و محسنین رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: حامیان نیکوکار اردکانی در نیمه نخست سال جاری یک میلیارد و270 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به کودکان یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین) کمک کردند.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان گفت: حامیان نیکوکار اردکانی در نیمه نخست سال جاری یک میلیارد و270 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به کودکان یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین) کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، جواد شهبازی بابیان اینکه کودکان نیازمند از آسیب‌پذیرترین قشر جامعه هستند، گفت: حامیان نیکوکار اردکانی در نیمه نخست سال جاری یک میلیارد و 270 میلیون تومان به‌صورت نقد و کالا به کودکان یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم (محسنین) کمک کردند.

وی افزود: توجه به کودکان یتیم و فرزندان نیازمندی که سرپرست ناتوان و ازکارافتاده دارند از دغدغه‌ها و اولویت‌های کمیته امداد است و این نهاد تمام تلاش خود را در حمایت و خدمت‌رسانی به آنان به کار گرفته است.

شهبازی بیان کرد: کمیته امداد شهرستان اردکان 50 فرزند یتیم و 231 فرزند نیازمند غیر یتیم (محسنین) تحت حمایت دارد که از حمایت مادی و معنوی 1100 حامی نیکوکار برخوردار هستند.

وی با اشاره به اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» از همه کارمندان دولت و کارکنان شرکت‌ها، مؤسسات و بانک‌ها دعوت کرد با سرانه ماهیانه حداقل 30 هزار تومان حامی یک فرزند معنوی (ایتام و فرزندان محسنین) شوند و از برکات معنوی این طرح بهره‌مند شوند.

رئیس کمیته امداد شهرستان اردکان تصریح کرد: میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی حامیان نیکوکار به ایتام و محسنین در شش‌ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 45 درصد داشته است و امیدواریم با اجرای طرح «هر کارمند حامی فرزند معنوی» حمایت چشمگیری درزمینهٔ کمک به ایتام و محسنین به وجود آید و سرانه پرداختی به آنان افزایش یابد.

مردم نیکوکار شهرستان اردکان می‌توانند برای اطلاع از نحوه حمایت از کودکان یتیم و نیازمند با شماره تلفن‌های 32237173 و 09134518288 تماس بگیرند.