زمان : 30 Mehr 1399 - 08:55
شناسه : 161124
بازدید : 6190
کمک یک میلیارد و 800 میلیون تومانی نیکوکاران شهرستان خاتم به نیازمندان رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم: کمک یک میلیارد و 800 میلیون تومانی نیکوکاران شهرستان خاتم به نیازمندان رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم گفت: مردم نیکوکار شهرستان خاتم در شش‌ماهه نخست امسال یک میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کردند.

یزدفردا: رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم گفت: مردم نیکوکار شهرستان خاتم در شش‌ماهه نخست امسال یک میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سید رضا هاشمی پور با اشاره به مشارکت نیکوکاران این شهرستان در اجرای طرح‌های خداپسندانه، گفت: مردم نیکوکار شهرستان خاتم در شش‌ماهه نخست امسال یک میلیارد و 800 میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری کمک کردند.

وی بابیان اینکه 3310 صندوق صدقه بزرگ، متوسط و کوچک در سطح شهرستان نصب و توزیع‌شده است، افزود: از مجموع کمک‌ها و وجوهات امانی یک میلیارد و 410 میلیون تومان به کمیته امداد و 390 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری پرداخت شد.

 رئیس کمیته امداد شهرستان خاتم تصریح کرد: هم‌اکنون چهار مرکز نیکوکاری در سطح شهرستان فعالیت دارند و این نهاد را در امر خدمت‌رسانی به نیازمندان یاری می‌کنند.