زمان : 26 Mehr 1399 - 13:26
شناسه : 161005
بازدید : 3381
یزد بیش از هشت هزار خادمیار امام رضا (ع) دارد رییس دفتر آستان قدس رضوی در یزد: یزد بیش از هشت هزار خادمیار امام رضا (ع) دارد رییس دفتر آستان قدس رضوی در یزد گفت: هشت هزار و ۵۰۰ نفر از آقایان و بانوان با شرکت در دوره‌های آموزشی و گزینش به عنوان خادمیاران امام رضا (ع) فعالیت دارند.

یزدفردا: محمدحسین رحیمی‌نسب افزود: این افراد طبق مقررات و برنامه آستان قدس با حضور در صحن و سرای امام هشتم حضرت ثامن‌الحجج (ع) به زوار خدمت می‌کنند.

وی ادامه داد: برای خادمیاری آستان قدس رضوی  باید علاقه‌مندان با مراجعه به سامانه مخصوص کشوری ثبت‌نام کنند و سپس بعد از موفقیت در آزمون و گزینش دعوت به همکاری در طول سال می‌شوند.

این مسوول اظهار کرد: همکاری در امور فرهنگی، اجتماعی و خیریه در سطح استان بر اساس برنامه آستان قدس با همکاری سایر نهادها پیش‌بینی شده که خادمیاران وظایف خود را انجام می‌دهند.

رحیمی نسب از تشکیل ۸۰ کانون آستان قدس در  استان خبر داد که با عضویت مردم به خصوص جوانان مومن و انقلابی برای ارایه خدمات به اقشار مختلف مردم فعالانه مشارکت دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌ این دفتر و کانون‌ها با همکاری مردم و خادمیاران در راستای گستررش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه تحقق یابد.