زمان : 11 Farvardin 1388 - 16:12
شناسه : 16099
بازدید : 4681
پیام نماينده ولی فقیه و امام جمعه يزد بمناسبت درگذشت حجت الاسلام مناقب پیام نماينده ولی فقیه و امام جمعه يزد بمناسبت درگذشت حجت الاسلام مناقب


بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

 با كمال تاسف و تاثر روح بلند عالم مجاهد و مدرس عالي مقام و خطيب دانشمند حضرت حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ ابوالقاسم مناقب به ملكوت اعلي پيوست .

آن عالم بزرگواري كه در راه تبليغ آئين مقدس اسلام و مكتب اهل بيت (ع)و تربيت طلاب علوم دينيه و خدمت به محرومان نهايت تلاش و فداكاري داشت .

 ايشان همواره در كنار مرحوم آيت الله شهيد صدوقي (قدس سره)براي پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم آن فداكاري داشت و در امر اسكان محرومان در بنياد مسكن انقلاب اسلامي بعنوان نماينده امام (ره)ودر خصوص درمان محرومين اين شهر در بيمارستان حضرت سيدالشهداء (ع) سعي و تلاش وافر داشت .

اينجانب اين ضايعه بزرگ را به محضر مقدس حضرت ولي عصر (ارواحنافداه) و مقام معظم رهبري و حوزه هاي علميه و مردم شريف استان يزد و خانواده و فرزندان گرامي و فاضل آن فقيد سعيد تسليت عرض نموده ،علو درجات آن مرحوم در ملاء اعلي از پيشگاه حضرت حق دارم .

اميد است همشهريان گرامي در مراسم تشييع جنازه و مجالس ترحيم آن عالم بزرگوار شركت نموده و موجب شادي روح آنمرحوم و تسلي بازماندگان فراهم فرمايند.

محمد علي صدوقي

 نماينده مقام معظم رهبری و امام جمعه يزد