زمان : 24 Mehr 1399 - 13:56
شناسه : 160972
بازدید : 3691
آمادگی مرکز انتقال خون یزد جهت دریافت خون در روز شهادت امام رضا(ع) مسئول روابط عمومی انتقال خون استان یزد اعلام کرد: آمادگی مرکز انتقال خون یزد جهت دریافت خون در روز شهادت امام رضا(ع) جواد فلاحتی گفت: به مناسبت شهادت حضرت امام رضا(ع)، روز شنبه صبح از ساعت 8 لغایت 13 مرکز انتقال خون واقع در میدان ابوذر دایر است.

یزدفردا: جواد فلاحتی مسئول روابط عمومی انتقال خون استان یزد گفت: در ایام پایانی ماه صفر و به مناسبت شهادت حضرت امام رضا علیه‌السلام، روز شنبه صبح از ساعت 8 لغایت 13 مرکز انتقال خون واقع در میدان ابوذر دایر است.

وی اظهار داشت: لذا کسانی که علاقه‌مند به اهدای خون در این روز هستند، می‌توانند به مرکز خون مراجعه کنند تا از آن‌ها خون گرفته شود.

مسئول روابط عمومی انتقال خون استان یزد افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا که کاهش اهدای خون را به دنبال داشته است و همچنین نزدیکی فصل سرما که موجب می‌شود مردم کمتر جهت اهدای خون مراجعه کنند، درخواست داریم مردم جهت اهدای خون برنامه‌ریزی کنند تا کسانی که در بیمارستان هستند و نیاز به خون دارند بتوانند از آن استفاده کنند.

گفتنی است، قبل از این نیز، تقوایی مدیرکل انتقال خون استان یزد از نقش پلاسمای خون بهبودیافتگان کرونایی جهت درمان بیماران مبتلا به کرونا گفته بود و از کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و بیش از یک ماه از بهبود آن‌ها می‌گذرد جهت اهدای پلاسمای کووید به مرکز انتقال خون مراجعه کنند.