زمان : 19 Mehr 1399 - 11:25
شناسه : 160775
بازدید : 3809
افتتاح پد بالگرد روستای حاجی آباد زرّین از توابع بخش خرانق شهرستان اردکان با هدف خدمت رسانی بیشتر اورژانس افتتاح پد بالگرد روستای حاجی آباد زرّین از توابع بخش خرانق شهرستان اردکان عصر چهارشنبه ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹ پد بالگرد اورژانس در دهستان حاجی آباد زرّین بخش خرانق شهرستان اردکان افتتاح شد .

یزدفردا: مراسم بهره برداری از این پد بالگرد با حضور دکتر محمدرضا دشتی ، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی ،دکتر شهابی فرماندار ، دکتر احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان ، دکتر پورهاشمی مدیر شبکه بهداشت و درمان اردکان و جمعی دیگر از مسئولین محلی برگزار گردید . این پد سیمانی با اعتباری بالغ بر پانصد میلیون ریال با همکاری دهیاری و شبکه ی بهداشت و درمان شهرستان اردکان در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت . لازم به ذکر است مبلغ دویست میلیون ریال از این هزینه کرد توسط خیّر تامین شده است .

گفتنی است دهستان حاجی آباد زرین یکی از روستاهای کویر مرکزی ایران است که در فاصله ی km۱۴۰ از مرکز شهرستان اردکان و در شمال شرقی استان یزد واقع شده است . براساس سرشماری مرکز آمار ایران  در سال ۱۳۸۵، جمعیت آن ۳۱۰ نفر (۸۰خانوار) بوده‌است.

لازم به ذکر است این پد بالگرد با توجه به کویری و سخت بودن دسترسی و مسافت طولانی از مرکز شهرستان و با  هدف دسترسی مردم این منطقه به خدمات پیشرفته ی اورژانس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .