زمان : 16 Mehr 1399 - 10:48
شناسه : 160679
بازدید : 4092
دستگیری سارقان موتورسیکلت در مخفیگاهی در حاشیه شهر یزد دستگیری سارقان موتورسیکلت در مخفیگاهی در حاشیه شهر یزد رئیس پلیس آگاهی یزد از دستگیری چهار سارق موتورسیکلت با ۳۱ فقره سرقت در مخفیگاهی در حاشیه‌ی این شهر خبر داد.

یزدفردا: سرهنگ «محمدرضا حناساب» در این باره گفت: به دنبال سرقت‌های متعدد موتورسیکلت‌ها در شهر یزد و همچنین شهرستان‌های همجوار، ماموران پلیس در پی دستگیری این مجرمان افتادند و به دام انداختن آن‌ها را در دستور کار قرار داد.

وی در این خصوص بیان کرد: ماموران پلیس با بررسی مناطق جرم‌خیز و تحقیقات متعدد به تردد افرادی مشکوک برخوردند و رفت و آمدهای آنها را زیر نظر گرفتند.

وی افزود: ماموران اداره آگاهی پس از تلاش‌های زیاد و اطمینان حاصل کردن از موضوع، افراد این باند را در مخفیگاهی در حاشیه شهر یزد دستگیر کردند.

حناساب گفت: متهمان دربازجویی‌های انجام شده به سرقت ۳۱ فقره موتورسیکلت اعتراف کردند که در شهر یزد و شهرستان‌های اطراف به سرقت رسیدند.

به نقل از پایگاه پلیس، حناساب در پایان بیان کرد: طبق گفته‌ی مجرمان، موتورسیکلت‌های به سرقت رسیده، فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت بوده‌اند لذا از شهروندان می‌خواهیم هشدارهای پلیس را جدی گرفته و وسایل خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی، تجهیز و ایمن کنند.