زمان : 09 Farvardin 1388 - 00:14
شناسه : 16052
بازدید : 3297
بهار 88 فصلی برای تغییر بهار 88 فصلی برای تغییر

سرویس سیاسی یزدفردا

حميدرضا كارگر

 دبير حزب اعتماد ملي منطفه يزد


یا محول الحول و الاحوال      حول حالنا الي احسن الحال

شاه بیت غزل بهار، تحول است، شکوفایي و رشد است، تعالی و تغییر است .
انگار آفتاب اولین روز سال جدید که به زمین می خورد با خود دنیایی از دگرگونی را به همراه دارد.
سردی و سیاهی زمستان جای خود را به نرمی و اعتدال بهار می دهد و همه ی طبیعت رنگ و بوی شادي و تازگی مي گيرد،حتی انسانها هم نمی توانند خودشان را از آثار این دگرگونی حفاظت نمایند.
در ظاهر و باطن آنها تغییر ولو اندک اتفاق می افتد و این نشانه اي از قدرت لایزال الهی است.
درس بزرگ این دگرگونی و آرزوی دیرین هر گونه دگردیسی برای نوع بشر، پیشرفت و تعالی و گامی به جلو حرکت کردن است هر چند این گام کوچک باشد.
بهار 88 و خرداد غرور آفرین و خاطره انگیزش چه بخواهیم و چه نخواهیم بسیار سرنوشت ساز است.
وقتی یک تصمیم تا این اندازه در شئونات زندگی ما ایرانیان تاثیر گذار است و ساختار سیاست ، فرهنگ ، اقتصاد ،اجتماع و .....در یک چشم به هم زدن زیر و رو می شود ، می توان چشم بر هم گذاشت و نظاره گر بود و یا بی تفاوت شد؟
22 خرداد انتخاب یک راه و منش است برای اداره ی حکومت و رسیدن به قله های افتخار در تداوم تصمیم بزرگ ایجاد  انقلاب اسلامی ایران به دست پدران و مادران و هم وطنان ما ، تقابل دو اندیشه است که البته هر دو سودای تحول و تغییر دارند برای رشد  و توسعه با کارنامه ی مشخص .
عده ای از هموطنان شما تصمیم گرفته اند دست به یک تغییر بزرگ بزنند و خرد جمعی را جایگزین احساسات و شعارهای فردی نمایند،برنامه ریزی ،هدف گذاري و تدبير  را احیا نمایند و عدالت واقعی را نشانه بگیرند و هر کس و هر چیز را در جای خود نشانده و استفاده نمایند .ما را یاری دهید .
چو ایران نباشد تن من مباد.

یزدفردا