زمان : 08 Farvardin 1388 - 23:52
شناسه : 16051
بازدید : 3595
تبریک آیت الله کروبی به مردم استان یزد به مناسبت عید سعید نوروز تبریک آیت الله کروبی به مردم استان یزد به مناسبت عید سعید نوروز

یزدفردا "کروبی دبیر کل حزب اعتمادملی با صدور پیامی  به مناسبت عید سعید نوروز میلاد مسعود رسول اکرم (ص) و فرزند بزگوارش و عید نوروز  را تبریک گفت .

متن پیام کروبی  بدین شرح است :

با سپاس به درگاه  خداوند متعال و با درود به پیامبر عظیم الشان اسلام و رئیس جعفر ی امام صادق (ع) ، میلاد مسعود رسول اکرم (ص) و فرزند بزگوارش ، امام جعفر صادق(ع) و عید سعید و باستانی نوروز را به مردم شریف و متدین استان یزد تبریک عرض می کنم و توفیق روز افزون و بهروزی و سرافرازی مردم دارالعباده ی یزد را از بارگاه ربوبی مسالت دارم.
خطه ی مومن و عالم پرور یزد ، یکی از بهترین نمونه های همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان و صاحبان فرهنگ های مختلف می باشد و می تواند به عنوان الگو و سر مشق برای تمامی کسانی باشد که به دنبال جهانی بدون خشونت و همراه با تحمل و مدارا هستند .
سخت کوشی ،تحمل ،مدارا ، تدین، و عالم پروری و پرهیزگاری مردم استان یزد را می ستاییم و این ایام سعید را به همه ی عزیزان یزدی اعم از مسلمان و زرتشتی تبریک عرض می کنم و سر بلندی آنان را از درگاه خداوند متعال خواهانم .

مهدی کروبی
دبیر کل حزب اعتماد ملی

یزدفردا