زمان : 07 Mehr 1399 - 17:36
شناسه : 160310
بازدید : 7011
بیمه آتش سوزی برای پنج هزار واحد مسکونی اشکذر بیمه آتش سوزی برای پنج هزار واحد مسکونی اشکذر سرپرست شهرداری اشکذر: بیمه آتش سوزی ۵ هزار واحد مسکونی سطح شهر اشکذر با هدف جبران خسارات آتش سوزی انجام می‌شود.

یزدفردا: احمدعلی دهقان منشادی از بیمه آتش سوزی ۵ هزار واحد مسکونی سطح شهر اشکذر خبر داد و گفت: این اقدام در این راستا است که شهروندانی که بر اثر سانحه آتش سوزی دچار خسارت می‌شوند بخشی از خسارت آن‌ها از این محل جبران شود.

سرپرست شهرداری اشکذر به مهمترین ماموریت‌های ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اشکذر اشاره کرد و افزود: در شش ماهه اول سال جاری در ۷۶ مورد ماموریت انجام وظیفه نمودند که بخش عمده‌ای از ماموریت‌ها اطفا حریق منازل و واحد‌های صنعتی و تصادفات جاده‌ای در محور سنتو بوده است.

مجتبی علیزاده مسئول ایستگاه آتش نشانی اشکذر با بیان اینکه ایستگاه آتش نشانی اشکذر تنها ایستگاه منطقه است که به کل شهرستان ارائه خدمات می‌دهد، گفت: شهرک صنعتی نیکو اشکذر، شهرک صنعتی حاجی آباد رستاق، کوره‌های علی آباد و تصادفات جاده‌ای جاده سنتو از جمله مهم‌ترین محل‌هایی است که این ایستگاه در آنجا خدمت رسانی نموده است.