زمان : 07 Mehr 1399 - 16:41
شناسه : 160299
بازدید : 3945
تکمیل و تجهیز آتش‌نشانی مهریز ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد تکمیل و تجهیز آتش‌نشانی مهریز ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد سخنگوی شورای اسلامی شهر مهریز گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهرستان به ۱۵۰ میلیارد ریال بودجه نیاز دارد.

یزدفردا: علیرضا ابویی روز دوشنبه به مناسبت هفتم مهر روز آتش‌نشانی افزود: با تامین بودجه لازم علاوه بر تکمیل ساختمان نسبت به خرید وسایل آتش نشانی مورد نیاز اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: این ساختمان در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۳۰۰ مترمربع شامل بخش اداری، پارکینگ، نمازخانه و آشیانه است که به رغم گذشت حدود ۱۵ سال از شروع آن به علت نبود بودجه کافی هنوز بهره‌برداری نشده است .

این مسوول اظهار کرد: تکمیل و تجهیز این ساختمان در جاده اصلی شمال، جنوب کشور در ابتدای مسیر تنگچنار بسیار حیاتی است که علاوه بر پوشش دادن شهر می‌تواند تا شعاع ۹۰ کیلومتر خدمات مورد نیاز را در مواقع ضروری ارائه دهد.

ابویی با اشاره به اهمیت موضوع و قرار گرفتن ساختمان در کنار اصلی کشور و روستاهای زیاد در بخش مرکزی مهریز ابراز امیدواری کرد با حمایت مسوولان استان و تامین بودجه مورد نیاز تا پایان سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.