زمان : 07 Mehr 1399 - 07:59
شناسه : 160267
بازدید : 3640
بازدیدمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از دفتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بازدیدمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از دفتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس «مجید جوادیان‌زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از دفتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در یزد و انتشارات «خط شکنان» به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید کرد.

یزد فردا: مجید جوادیان‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به همراه «سید خلف حوتی‌نژاد» معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و «امیر ترقی‌نژاد» مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس با حضور در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد از دفتر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس و انتشارات «خط شکنان» به مناسبت هفته دفاع مقدس بازدید کرد.

جوادیان‌ زاده در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات «اعظم حجت» معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار یزد و «داوود سیدمحسنی» مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار یزد اظهار داشت: در حوزه انتشارات «خط شکنان» یک جریان بسیار قوی ایجاد شده که از این به بعد همکاری و تعامل بیشتری در این مورد صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به بحث رونمایی، جشن امضا و جریان‌های ادبی که در این حوزه صورت می‌پذیرد گفت: باید چرخه تولید تا نشر کتاب کامل باشد. هم در مرحله قبل از چاپ و هم در مرحله تولید و هم در مرحله بعد از چاپ، توزیع مناسب کتاب و نشر آن به صورت مناسب اتفاق بیفتد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: بسیاری از مشکلاتی که در حوزه چاپ رخ می‌دهد را با کمک هم رفع خواهیم کرد و اجازه انبار شدن کتاب‌های چاپ شده را نمی‌دهیم.

مجید جوادیان‌ زاده با اشاره به اینکه رسانه یار کتاب است افزود: باید به کمک رسانه بستری برای ورود کتاب به جامعه را فراهم کرد. نقد باعث می‌شود کتاب برای جامعه ملموس شود و مردم رغبت برای مصرف کالای ایرانی پیدا کنند.

وی در پایان با اهدای لوح تقدیر از سیدمحسنی مسئول تحقیقات و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار یزد تجلیل کرد.