زمان : 06 Mehr 1399 - 12:21
شناسه : 160233
بازدید : 3583
قدردانی معاون استاندار از خدمات دانشگاه علوم پزشکی یزد قدردانی معاون استاندار از خدمات دانشگاه علوم پزشکی یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی ضمن تبریک روز جهانی بهداشت محیط، از خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت‌الله صدوقی (ره) تقدیر کرد.

یزد فردا: در پیام احمد ترحمی خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید آیت‌الله صدوقی (ره) یزد آمده است:

ضمن گرامیداشت ۲۶ سپتامبر مصادف با پنجم مهرماه، روز جهانی بهداشت محیط با شعار "بهداشت محیط راهبرد کلیدی نظام سلامت در مبارزه با همه گیر شدن بیماری ها" و ارج نهادن به تلاش و ایثارگری خدمتگزاران این عرصه که موجبات سلامتی و آسایش جامعه را فراهم می‌سازند.

بدون شک فعالیت‌های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان و پرسنل خدوم و زحمتکش بهداشت محیط در پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، نقش بسزایی در کنترل شیوع آن و حفظ سلامت شهروندان داشته است.

به پاس قدردانی، این روز را به جنابعالی و تمام تلاشگران عرصه بهداشت محیط تبریک گفته، امیدوارم با همت و همدلی هرچه بیشتر موجبات ارتقا سلامت و ایجاد محیطی سالم و پر نشاط را برای مردم عزیز استان فراهم نمایید.