زمان : 06 Mehr 1399 - 10:36
شناسه : 160227
بازدید : 4087
نماینده اردکان: سختی کار باید به پستچی‌ها تعلق گیرد  نماینده اردکان: سختی کار باید به پستچی‌ها تعلق گیرد  نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: حساس‌ترین و سخت‌ترین کار به پستچی ها تعلق دارد و لازم است که سختی کار هم به آنها تعلق گیرد.

یزد فردا: محمدرضا دشتی اردکانی در نشست با رییس و جمعی از پرسنل اداره پست اردکان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان این که کار پست بسیار طاقت فرسا و سخت است، افزود: پستچی نماد تلاش و صبر و شادی در جامعه است.

وی اضافه کرد: زمانی که مرسوله یا نامه ای بدون هیچ کم و کاستی به دست مردم می‌رسد باعث خرسندی و نشاط می گردد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسوولان و مردم با دیدن چهره سوخته یک پستچی در آفتاب سوزان تابستان و سرمای زمستان به سختی کار این قشر از جامعه پی می برند، افزود: زمانی که همه در دوران شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می بردند اداره پست به فعالیت می پرداخت و در این ایام کارشان دوچندان شده است.

دشتی اردکانی اظهار داشت: این عزیزان کاری خدایی انجام می دهند چرا که هدفشان خدمت به خلق است و این توفیق الهی است که نصیبشان شده است.

وی یادآور شد: پستچی ها در زمان خدمت چه بی عدالتی ها که ندیده اند که باید از آنان قدرشناسی کرد.

نماینده مردم اردکان در مجلس در پایان، تصریح کرد: پستچی ها یکی از با وجدان ترین، با اخلاق ترین و امانت دارین افراد جامعه هستند که در تلاش اند مردم را خشنود نگه بدارند.

در شهرستان اردکان ۱۹ واحد پستی، سه دفتر پیشخوان دولت، ۹ دفتر ICT روستایی و پنج نمایندگی پست روستایی وجود دارد که کار خدمات ‌رسانی به مردم را بر عهده ‌دارند.