زمان : 05 Farvardin 1388 - 20:56
شناسه : 16022
بازدید : 3754
تابش در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای محله چرخاب اردکان : گرامیداشت یاد شهدا و تبیین و تحلیل فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه امروزی است تابش در مراسم تقدیر از برگزارکنندگان یادواره شهدای محله چرخاب اردکان : گرامیداشت یاد شهدا و تبیین و تحلیل فرهنگ ایثار و شهادت از ضروریات جامعه امروزی است

 یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: گراميداشت خاطره شهدا و ایثارگران باعث زنده نگه داشتن راه و ياد آنها در جامعه و ترویج این روحیه به نسل جوان خواهد شد.
محمدرضا تابش که در مراسم تقدیر و تشکر از "برگزارکنندگان یادواره شهدای محله چرخاب اردکان" سخن می گفت افزود: تبيين و تحلیل فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداري از آرمانهاي متعالي انقلاب از ضروريات مهم جامعه امروزی ماست که بايد با تلاش در اين راستا به وظيفه انساني و انقلابي خود عمل كنيم.
وی با بیان برخی از خاطرات حضور خود در جبهه و رشادتهای جوانان رزمنده آن دوران افزود:نهال انقلاب اسلامی با جانفشانی های همین جوانان بود که اکنون به درختی تنومند تبدیل شده است و قطعاً روح بلند امام و شهدای عزیز حامی آن خواهد بود.
تابش تاکید کرد:مسئولان نیزباید قدر این فرصت را بدانند و در راستای خدمتگزاری به مردم و حل مشکلات آنها از هیچ کوششی فروگذار نکنند و با برنامه ریزی صحیح و درک مشکلات موجود، نسبت به رفع آن و ایفای مسئولیت خود همت گمارند.
پایان اين مراسم با تجليل از جمعی از برگزارکنندگان یادواره شهداء محله چرخاب همراه بود كه طي آن هدايايي توسط نماینده مردم اردکان،امام جماعت مسجد چرخاب و پدر شهید آثاری به برگزارکنندگان یادواره مذکور اهدا شد.

یزدفردا