زمان : 05 Mehr 1399 - 07:41
شناسه : 160163
بازدید : 4384
نشست هم اندیشی کانون های مساجد شهرستان بهاباد برگزار شد نشست هم اندیشی کانون های مساجد شهرستان بهاباد برگزار شد نشست هم اندیشی کانون های مساجد شهرستان بهاباد با موضوع ساماندهی و شبکه سازی با حضور کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد.

یزد فردا: محسن رستگاری، کارشناس این ستاد با اشاره به فعالیت های سال جاری در کانون های مساجد استان گفت: اولویت امسال ستاد هماهنگی کانون های مساجد کیفی سازی و همچنین ساماندهی و شبکه سازی کانون ها است تا بتوانند به صورت رسمی فعالیت های خود را دنبال کنند.

وی افزود: دریافت مجوز به عنوان یکی از اصلی ترین مباحث مورد نظر ستاد کشور است که تمامی کانون ها باید بر اساس شرایط آن در جهت دریافت مجوز گام بردارند.

کارشناس ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: فعالیت های سال جاری و سال آینده کانون بایستی بر اساس این مجوز و حضور در سامانه بچه های مسجد است و کانون ها از این طریق می توانند فعالیت های خود را به صورت استانی و کشوری ارائه کنند.

رستگاری گفت: امیدواریم بتوانیم در مدت زمان کوتاه با آموزش های ستاد تمامی کانون ها مجوز دریافت کنند و به صورت رسمی فعالیت های خود را دنبال کنند.