زمان : 04 Mehr 1399 - 20:21
شناسه : 160160
بازدید : 5473
قبور 158 شهید شهرستان بهاباد غبارروبی و گلباران شد به مناسبت هفته دفاع مقدس قبور 158 شهید شهرستان بهاباد غبارروبی و گلباران شد همزمان با هفته دفاع مقدس عصر روز پنجشنبه با حضور فرماندار ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ومسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه وجمعی از مسئولان ادارات ونهادها واقشارمختلف مردم ، قبور مطهر 158 شهید شهرستان بهاباد غبارروبی و گلباران شد.

فرمانداربهاباد دراین مراسم با گرامی داشت یادوخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان با بیان اینکه همه اقشار مختلف جامعه و مسئولان موظف هستند راه شهدا را ادامه دهند گفت: توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دشمن شناسی، استکبارستیزی، بیداری و بصیرت افزایی، از ضرورت‌های مهم در جامعه اسلامی ایران است.

محمد مهدی خانی زاده بهابادی بااشاره به اینکه شهدا با نثار خون مطهر خودشان انقلاب اسلامی را بیمه و پایه‌های نظام را مستحکم کرده‌اند افزود : وظیفه ماست کهازدستاوردهای انقلاب پاسداری  وحفاظت کنیم .

وی  با بیان اینکه باید از شهدا درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم جوانان را از ترفندهای دشمن در امان نگه داریم باید در این زمینه دانش آموزان را با سیره و روش زندگی شهدا بیشتر آشنا کنیم..

فرمانداربهاباد درادامه بیان داشت : اگر خون سرخ این شهیدان والامقام نبود عزت و اقتداری که ملت ما امروز در جهان دارد نیز نبود به همین جهت همه ما مدیون از جان گذشتگی و خون شهدا هستیم.

درپایان پس از قرائت فاتحه  با نثارشاخه گل  نسبت به مقام شامخ شخدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی وامام راحل ادای احترام کردند .

شهرستان بهاباد در دوران دفاع مقدس 158 شهید تقدیم انقلاب نموده است .

انتهای پیام /