زمان : 04 Farvardin 1388 - 01:10
شناسه : 16012
بازدید : 5216
کروبی:نه من و نه ميرحسين از انتخابات كنار نمي رويم کروبی:نه من و نه ميرحسين از انتخابات كنار نمي رويم

یزدفردا "دبير كل حزب اعتماد ملي گفت: هم من و هم آقاي موسوي به چند صدايي انتخابات معتقديم و به ايشان نيز پيشنهاد كردم كه در مصاحبه‌هايتان قاطعانه بگوييد كه در عرصه خواهيد ماند.

مهدي كروبي دبيركل حزب اعتماد ملي با تاكيد بر اينكه در انتخابات رياست جمهوري به نفع هيچ كس كنار نمي‌روم، اظهار داشت: در روز ميلاد پيامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ميرحسين موسوي به منزل ما آمد و آنجا بر چندصدايي در عرصه انتخابات تاكيد كرديم.
كروبي افزود: معتقديم همين چندصدايي باعث مي‌شود تا مجموعه‌هاي مختلفي از اقشار مردم در انتخابات حضور پيدا كنند.
وي ادامه داد: نه من و نه ميرحسين از انتخابات كنار نمي رويم و من نيز به ايشان پيشنهاد كردم در صحبت‌هايي كه داريد طوري صحبت نكنيد كه برداشت كنار رفتن از عرصه شود و هميشه بگوييد كه در عرصه خواهم ماند.

دبيركل حزب اعتماد ملي اظهار كرد: اصلاح الگوي مصرف، مطلبي بسيار به‌جا و حساب شده است؛ ولي آنچه مسلم است اين است كه بايد از نهادها و وزارتخانه‌ها شروع شود تا براي مردم الگو باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي كروبي درباره نامگذاري سال 88 تحت عنوان "اصلاح الگوي مصرف" از سوي مقام معظم رهبري، با بيان اين‌كه توصيه‌ي ايشان بسيار ارزشمند است، اظهار كرد: معتقدم از خود ما يعني حكومتي‌ها بايد شروع شود و كاري به مسوول و غير مسوول ندارم و طبيعي است يكسري از مردم و بخش‌هاي خصوصي نيز كه امكاناتي دارند و اسراف مي‌كنند، بايد مراقب و مواظب باشند.

وي خاطرنشان كرد: ساير نقاط دنيا الگوي مصرف دارند و هنگامي كه به عنوان هيات‌هاي مجلسي و رييس مجلس مي‌رفتيم، اين مساله كاملا محسوس بود. بنابراين مطلب بسيار به‌جا و حساب شده است ولي آنچه مسلم است اين است كه بايد از نهادها و وزارتخانه‌ها شروع شود تا براي مردم الگو باشد.

دبيركل حزب اعتماد ملي در مورد اين‌كه اصلاح وضعيت يارانه‌ها چقدر مي‌تواند در رسيدن به اين هدف موثر باشد، اظهار كرد: بسيار مي‌تواند موثر باشد. وقتي يارانه‌ها عادلانه و قيمت‌ها واقعي باشد، در صورتي كه حساب شده و كنترل شده باشد مي‌تواند موثر باشد.

یزدفردا