زمان : 03 Farvardin 1388 - 01:22
شناسه : 16003
بازدید : 8126
پیام تسلیت محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد به مناسبت در گذشت همسر امام راحل پیام تسلیت محمدرضا فلاح زاده استاندار یزد به مناسبت در گذشت همسر امام راحل
یزدفردا :پیام تسلیت محمدرضا فلاح زاده استاندار يزد به مناسبت درگذشت همسر حضرت امام خمینی (ره). 
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
رحلت بانوي پرهيزگار و متقي ، همسر گرانقدر و فداكار حضرت امام (ره) را به محضر مبارك رهبر معظم انقلاب اسلامي ، امت قدرشناس دارالعباده و دارالعلم استان يزد بويژه خاندان بزرگوار امام راحل عظيم الشأن تسليت عرض مي كنم .
او در سختي ها و محنت دوران مبارزات امام راحل ( قدس سره الشريف ) در قبل و بعد از انقلاب اسلامي در زندان و تبعيد و هجرت ساليان طولاني و دوران پر التهاب انقلاب اسلامي و دفاع مقدس همراه و ياوري امين و نمونه و الگويي از صبر و پايداري در راه پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم آن بود .
آن بانوي عالمه و شكيبا در شهادت فرزند مجاهد و فقيه خود آيت ا... حاج آقا سيد مصطفي خميني و عروج ملكوتي و جانگداز امام راحل رضوان ا... تعالي عليه و رحلت جانسوز يادگار امام       حجت الاسلام و المسلمين حاج سيد احمد خميني رحمت ا... عليه متحمل رنجي بي پايان بود .
از خداوند متعال اجر جزيل و حشر با اولياء ا... براي آن مرحومه مكرمه و صبر جزيل براي بازماندگان و بيت شريف امام راحل بويژه نوه مكرم حضرت امام جناب حجت الاسلام و  المسلمين حاج سيدحسن خميني را مسئلت مي نمايم .
 
محمدرضا فلاح زاده
استاندار يزد
یزدفردا