زمان : 02 Farvardin 1388 - 23:39
شناسه : 15994
بازدید : 3290
رهبر انقلاب: بانو ثقفی مایه آرامش امام راحل در همه مراحل دشوار جهاد بود رهبر انقلاب: بانو ثقفی مایه آرامش امام راحل در همه مراحل دشوار جهاد بود
یزدفردا :: مقام معظم رهبری در پیامی تسلیتی به مناسبت درگذشت همسر امام راحل فرمودند:بانو ثقفی كه خود بازمانده دودمان علمی نامداری بود، سالیان متمادی یار و همراه امام بزرگوار، و مایه آرامش ایشان در همه مراحل دشوار آن جهاد مستمر و بزرگ بود و با صبر و عزم و توكل زندگی پرافتخاری را گذرانید.
به گزارش یزدفردا " حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت رحلت همسر گرامی، یار و همراه امام بزرگوار، به خانواده مكرمه ایشان و عموم مردم ایران تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت بانوی مكرم، همسر گرامی رهبر كبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمه الله علیهما) را به ملت ایران و همه ارادتمندان آن امام عزیز و به آن بیت رفیع و فرزندان و فرزندزادگان بالخصوص حجت الاسلام آقای سید حسن خمینی و اخوان محترم و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت می‌گویم.
آن مرحومه كه خود بازمانده دودمان علمی نامداری بود، سالیان متمادی یار و همراه امام بزرگوار، و مایه آرامش ایشان در همه مراحل دشوار آن جهاد مستمر و بزرگ بود و با صبر و عزم و توكل زندگی پرافتخاری را گذرانید.
رحمت خدا بر او و بر امام راحل باد.
سیدعلی خامنه‌ای
یزدفردا