زمان : 30 Esfand 1387 - 20:52
شناسه : 15970
بازدید : 4960
در آستانه سال نو و به منظور تکریم خانواده شهدا صورت گرفت:بازدید نماینده مردم اردکان از خانواده شهداء شهرستان اردکان در آستانه سال نو و به منظور تکریم خانواده شهدا صورت گرفت:بازدید نماینده مردم اردکان از خانواده شهداء شهرستان اردکان

یزدفردا "محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در استانه عید باستانی نوروز و به منظور تجلیل و تکریم از خانواده شهداءو ایثارگران، در منزل چند تن از شهداء شهرستان اردکان حضور یافت و از نزدیک با انها به گفتگو نشست.
نماینده مردم اردکان در این بازدیدها با بیان اینکه بایستی منش و روش شهدا به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود افزود:خوشبختانه این مهم با توجه مسئولان نظام در حال شکل گیری است، هرچندبايست بيشتر از اين قدردان خانواده هاي معظم شهداء باشيم.
وی با تبیین ایثار و از خودگذشتگی شهداء انقلاب اسلامی تصریح کرد:این پایمردی و مقاومت ها باید به عنوان الگویی به نسل جوان ارائه گردد تا آنان نیز همچنان ادامه دهنده راه این اسوه های ایثار باشند.
همچنین در این دیدارها تعدادی از خانواده های شهداء ضمن بیان برخی مشکلات، از نماینده خود خواستار حل آنان شدند که تابش قول پیگیری و حل مشکلات مطروحه را داد.
بازدید نماینده مردم اردکان از خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان
در آستانه سال نو و عید نوروز، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از خانواده های بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اردکان بازدید و از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات آنها پرداخت.
تابش در این دیدارها ضمن تقدیر ازخدمات مسئولان کمیته امداد شهرستان اردکان تصریح کرد:وقتی فقر و تنگدستی گریبانگیر یک خانواده می شود نه تنها اقتصاد خانواده دچار آسیب می شود بلکه این امر، بر سلامت روحی و روانی خانوادهها نیز تاثیر می گذارد.
وی افزود: فراهم آوردن بستر لازم جهت رشد و اعتلای مددجویان در تمام زمینه ها باید سرلوحه برنامه های کمیته امداد قرار گیرد تا موجبات خودکفایی ، استغنا و پیشرفت خانواده های تحت پوشش فراهم شود.
تابش با بیان اینکه طرح خودکفایی مددجویان تحت پوشش از فعالیتهای ارزنده این نهاد می باشد گفت: بنده نیز به سهم خود از این کار خداپسندانه حمایت و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهم بود.
وی با گلایه از عملی نشدن طرح ارائه شده در خصوص تشکیل تعاونی تولید و کارآفرینی برای مددجویان تحت پوشش ، از مدیر کل کمیته امداد امام (ه) استان خواستار تسریع در اتمام این کار شد و بر حمایتهای همه جانبه خود از این اقدام تاکید کرد.
لازم به ذکر است در این دیدارها مشکلات برخی از مددجویان تحت پوشش با حضور ندایی رئیس کمیته امداد امام(ره) اردکان مورد بررسی قرار گرفت و در جهت حل آنها، تصمیماتی اتخاذ گردید.
ملاقات مردمی
محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در بیست و سومین سفر خود به حوزه انتخابیه ، در بیستمین ملاقات حضوری خود با مردم در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی شرکت نمود و از نزدیک با مردم به گفتگو نشست و به بررسی و حل مسائل و مشکلات آنان پرداخت .
در این ملاقاتها، هر یک از مردم به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند و از نماینده خود خواستار ارائه راهکار جهت حل آن شدند که تابش نیز طی مکاتبه و در مواردی مذاکره تلفنی نسبت به حل آنها اقدام نمود.

یزدفردا