زمان : 29 Esfand 1387 - 18:36
شناسه : 15928
بازدید : 5949
از سوی احمد کمالی مدیر کل تربیت بدنی استان یزد صورت گرفت :انتصاب رضا نارگانی در پست روابط عمومی تربیت بدنی استان از سوی احمد کمالی مدیر کل تربیت بدنی استان یزد صورت گرفت :انتصاب رضا نارگانی در پست روابط عمومی تربیت بدنی استان

یزدفردا : رضا نارگانی یکی از  فعالان  عرصه اطلاع رسانی استان  طی حکمی از سوی احمد کمالی مدیر کل  اداره تربیت بدنی استان ،در سال جدید در روابط عمومی این اداره کل مشغول به کار میشود.

به گزارش خبرنگاریزدفردا "رضا نارگانی بافقی متولد 1359 که سابقه فعالیت در عرصه اطلاع رسانی استان با عناوین  خبرنگار  ورزشی روزنامه های یزد امروز ،آفتاب یزد،بشارت نو و نسیم یزد و همچنین خبرنگار  ورزشی خبرگزاری جمهوری اسلامی  (در زمان ریاست آقایان اشکوری و قمی زاده ) را در کارنامه خود دارد .

وی علیرغم جوان بودن ،  بازرس خانه مطبوعات و عضو شورا ی مرکزی خانه مطبوعات استان را نیز تجربه نموده وموسس انجمن نویسندگان،خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شعبه استان یزد نیز می باشد .

در جدیدترین فعالیت رسانه ای خود سردبیری روزنامه خاتم یزد را عهده دار بوده وخاتم یزد را در یک حرکت متفاوت از گذشته   بصورت ورزشی و فرهنگی منتشر نمود .
وی از فردائیانی است که از ابتدا تا کنون بدون هیچ ادعایی و خالصانه در توسعه کمی و کیفی یزدفردا ما را یاری داده وچندین مقاله ورزشی وی نیز در سایت یزد فردا منتشر شده است .

یزد فردا ضمن ابراز خرسندی از انتخاب رضا نارگانی جهت امور روابط عمومی تربیت بدنی استان ،این انتخاب را  به فال نیک گرفته و امیدواریم استفاده مدیریت تربیت بدنی استان از وی  با حمایتهای معنوی  همراه بوده وتربیت بدنی استان که بالاترین متولی ورزشی استان می باشد بتواند در ارتباط با ورزشکاران و افکار عمومی موفق تر از گذشته عمل نماید .

یزدفردا