زمان : 29 Esfand 1387 - 00:15
شناسه : 15922
بازدید : 5439
خاتمي رفت تا خط امام بماند... خاتمي رفت تا خط امام بماند...

یزدفردا -محمد شيباني: سيد محمد خاتمي به نفع مير حسين موسوي عرصه راخالي كرد تا نخست وزير محبوب امام را در رسيدن به مسند رياست جمهوري ياري نمايد.

مير حسين موسوي داعيه ي بازگشت به اصول و احياء خط امام را دارد اما،هنوز برداشت خود از خط امام رامشخصا" و به وضوح روشن نكرده است.سيد محمد خاتمي نيز خود را ادامه دهنده راه امام مي داند ولي كار نامه هشت ساله دولت وي همچنان باز است و مردم به خوبي با منش و تفكر خاتمي در عرصه هاي مختلف آشنا هستند.

اما تفكرات موسوي همچنان براي مردم و حتي بسياري از نخبگان سياسي نيز مبهم است و براي اينكه اقبال مردم و به خصوص جوانان به سود او جلب شود بايد به سوالات بسياري پاسخ دهد.كم نيستند حاميان سيد محمد خاتمي كه هنوز از نحوه اعلام كانديداتوري مير حسين موسوي دلخورند.

در تصميم گيري موسوي، احزاب هيچ جايي نداشتند وبه ياد مي آورم اين جمله سيدمحمد خاتمي را كه " دشمنان احزاب ،دشمن ملتند".آقاي موسوي بايد نسبت و رابطه دولت فرضي خود با احزاب و جامعه مدني را روشن كنند.

بسياري از شعار ها و سخناني راكه ميرحسين موسوي امروز مطرح مي كند،محمود احمدي نژاد چهار سال پيش طرح كرد.اگر چه اساسا" اين دو شخصيت متفاوت هستند، اما ميرحسين چه گونه مي خواهد اين تفاوت را به مردم ونسل جوان نشان دهد؟ به خاطر عملكرد به شدت ضعيف دولت نهم ، اين شعار ها جذابيت و كاركرد خود را از دست داده است.

 آقاي موسوي در حالي اعلام كانديداتوري كرد كه باد موافق به بادبان اصلاح طلبان مي وزيد و استقبال مردم از سيد محمد خاتمي در سفرهاي استاني موءيد اين موضوع است.

موسوي دريكي از بزنگاه هاي تاريخ ملت ايران و جنبش اصلاحي آن ايستاده است و چنانچه در كارزار انتخابات كه چندان هم هموار نيست شكست بخورد بايد دربرابر ملت ايران وتاريخ پاسخگو باشد.

اگر محموداحمدي نژاد اعلام مي كرد كه نيازي به ستاد تبليغات و چاپ عكس ندارد درعوض احزاب پادگاني از او حمايت مي كردند و برايش راي جمع كردند.آقاي موسوي! شما با كدام پشتوانه همان حرف ها را تكرار مي كنيد؟! اگر چه شما اين سخن را از سر صداقت مطرح مي كنيد ولي رقيب چندان صادق نيست و از هر ابزاري استفاده مي كند.

یزدفردا

يادمان باشد كه خاتمي رفت تا خط امام بماند...