زمان : 28 Esfand 1387 - 01:15
شناسه : 15910
بازدید : 3812
دبیر کل جامعه زینب:قالیباف کاندیداتوری خود را برای انتخابات اعلام کند دبیر کل جامعه زینب:قالیباف کاندیداتوری خود را برای انتخابات اعلام کند

یزدفردا "با انصراف خاتمی از رقابت های انتخاباتی علاوه بر اصلاح طلبان برنامه های اصولگرایان در رقابت های انتخاباتی نیزبا تغییراتی مواجه خواهد شد. در حال حاضر عده ای از اصولگرایان به دنبال کاندیداتوری قالیباف در رقابت های انتخاباتی هستند.
دبیرکل جامعه زینب گفت: با انصراف خاتمی از رقابت های انتخابات ریاست جمهوری قالیباف باید کاندیداتوری خود برای دور دهم این انتخابات را اعلام کند.

مریم بهروزی در گفت و گو با خبرنگار «فردا» با اشاره به شرط قالیباف برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه در صورتی که خاتمی از حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف دهد من در این انتخابات کاندید خواهم شد،اظهار داشت: با قوت گرفتن احتمال کناره گیری رییس جمهور سابق فضا برای کاندیداتوری قالیباف مهیا است و باید در این رقابت ها شرکت کند.

وی افزود: حضور چهره های شناخته شده جریان اصولگرا در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری منجر به افزایش مشارکت مردم در پای صندوق های رای خواهد شد.

دبیرکل جامعه زینب تصریح کرد: در حال حاضر عده ای از اصولگرایان به دنبال کاندیداتوری قالیباف در رقابت های انتخاباتی هستند چراکه معتقدند شهردار تهران دارای پتانسیلی در جذب افکار عمومی جامعه برای مشارکت در انتخابات است که تنها در صورت کاندیداتوری وی حاضر به حضور در پای صندوق های رای خواهند شد.

وی با عنوان این مطلب که اصولگرایان هنوز به اجماع برای انتخاب کاندیدای واحد نرسیده اند،متذکر شد: در حال حاضر احمدی نژاد ،قالیباف و ولایتی افرادی هستند که نام آنها بیش از دیگران در جریان اصولگرایی برای انتخاب به عنوان کاندیدای اصلی این جریان شنیده می شود.

بهروزی خاطرنشان کرد: با انصراف خاتمی از رقابت های انتخاباتی علاوه بر اصلاح طلبان برنامه های اصولگرایان در رقابت های انتخاباتی نیزبا تغییراتی مواجه خواهد شد.

یزدفردا