زمان : 08 Shahrivar 1399 - 00:55
شناسه : 158999
بازدید : 16235
محبوبترین تصویر در اینستاگرام چی تصویری است؟ محبوبترین تصویر در اینستاگرام چی تصویری است؟

یزدفردا :دوست داشتنی ترین عکس در اینستاگرام ، عکس یک تخم مرغ است و توسط حساب کاربری اینستاگرام "world_record_egg" ارسال شده توسط Egg Gang ، با 54،493،740 لایک تا 13 مه 2020 به دست آمد.

از آنجا که Egg Gang تصویر "world_record_egg" را در تاریخ 4 ژانویه 2019 منتشر کرد ، فرض بر این بود که صرفاً تصویری از یک تخم مرغ است. با این حال ، از آن زمان هدف واقعی تخم مرغ فاش شده است. Egg Band در حال استفاده از تخم مرغ شکسته خود به عنوان سکویی برای حمایت از افرادی که در نتیجه رسانه های اجتماعی از استرس و اضطراب رنج می برند.

عکسی از تخم مرغ در تلاش ویروسی برای پیشی گرفتن از رکورد محبوب ترین تصویر در اینستاگرام کایلی جنر پیروز شده است.

این تصویر توسط حساب 'world_record_egg' در روز جمعه 4 ژانویه بارگذاری شده است ، با عنوان زیر ارسال شده است: "بیایید با هم یک رکورد جهانی ثبت کنیم و بیشترین پست را در اینستاگرام داشته باشیم. ضرب و شتم رکورد جهانی فعلی که توسط کایلی جنر نگه داشته می شود (18 میلیون)! ما این رو گرفتیم."

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/Clip_3_5.jpg


وقتی حرف از میلیاردر های جوان به میان می آید همگی به یاد موسس فیسبوک "مارک زاکربرگ" می افتیم.

اما مارک طی چند سال اخیر رقیب دیگری پیدا کرده تا رکوردش را بشکند و او کسی نیست جز "کایلی جنر".این ستاری تلویزیونی و البته مالک برند آرایشی "کارل" تنها 21سال سن دارد اما در آستانه تبدیل شدن به پولدار ترین جوان 21 ساله جهان است.

 

کایلی جنر متولد 1997 در کالیفرنیا است. او عضو خانواده ناتنی کارداشیان ها است. در واقع او و کیم کارداشیان مادر مشترک و پدرهای متفاوتی دارند. بزرگ شدن با کارداشیان ها کمک شایانی به او در مشهور شدن کرده است.

 

بعد از پخش فیلم غیر اخلاقی کیم کارداشیان، این خانواده ترتیب ساخت یک مستند درباره زندگی روزمره این خانواده را دادند تا هرچه سریع تر فیلم اخلاقی کیم از یادها برود.

 

همین مستند باعث شد تا تک تک اعضای خانواده به شهرت بسیاری برسند که یکی از آنها هم کایلی بود.

چیزی نگذشت که تقریبا تمامی اعضای خانواده کیم کارداشیان از این شهرت ناگهانی استفاده کردند و بیزینس های شخصی خود را راه اندازی کرند. در این میان "کایلی" و خواهرش "کندال" با تاسیس برند لباس TopshopوPacSUN اقدام کردند و بعد از موفقیت چشمگیرشان در راه اندازی این دو برند، "کایلی" برند آرایشی خود را با نام Kylie Cosmetics را نیز تاسیس کرد.

 

کیلی تجربه چندین جراحی زیبا را دارد و تغییرات به قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمیتواند منکر شود. همانطور که در عکس میبینید، چهره اکنون وی کاملا متفاوت با دوران نوجوانی وی است.

 

خانواده کارداشیان از قد بلندی برخوردار نیستند و این نکته درباره کیلی جنر هم صدق میکند و از آنجایی که پایین تنه ای چاق تراز استاندارد های یک مدل را داردف همواره سعی میکند تا با انتخاب لباس هایی که او را کشیده تر نشان میدهند، به این خواسته اش جامع عمل بپوشاند.

 

قد کایلی 168سانتی متر و وزنش 63 کیلوگرم است.

 

داستان لب های کایلی

در سال 2015 بود که کایلی ادا کرد که لب های او در عکس با فیلتر یه این فرم در نمی آید و تنها با لیوان و وکیوم کردن لب ها از طریق لیوان حجم لب هایش را زیاد میکند. به دنبال انتشار این حرف، تعداد بسیار زیادی از نوجوانان و جوانان آمریکایی به پیروی از حرف و روش وی، از لیوان برای حجیم کردن لب های خود استفاده کردند و نتیجه این شد که تعداد زیادی از این افراد دچار بریدگی و جراحت در صورت و ناحیه لب شدند. در این بین بود که کایلی مجبور به اعتراف کردن شد و او گفت که از فیلتر استفاده میکند.

 

مجله فوربس

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/vdmrrrtdrpra_resize.jpeg

مجله فوربس که به لیست کردن افراد قدرتمند و پردرآمد جهان مشهور است در سال 2017 لیست 100 خود را منتشر کرده است. لیست 100 فوربس مربوط به 100 نفر از پردرآمد ترین افراد مشهور در زمینه موزیک و سرگرمی است که هر ساله منتشر می شود. در سال 2017 جوانترین فرد این لیست کسی نبود جز کایلی جنر 19 ساله!

 

او با کسب در آمد 41 میلیون دلاری رتبه 59 را به خود اختصاص داد.

 

مجله تایم

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/njxmquln7ws0_resize.jpeg

درسال 2014 و 2015 با توجه به نفوذ قابل توجه خواهران جنر در شبکه هاي اجتماعی، مجله تایم نام آنها را در فهرست پرنفوذترین نوجوانان جهان قرار داد.

 

در اینستاگرام

درسال 2018 و با بیش از 100 میلیون فالوور یکی از 10 فرد پرطرفدار در اینستاگرام شد. پستی که کایلی جنر در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۱۸ در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده است با بیش از ۱۷ میلیون لایک رکورد دار بیشترین تعداد لایک در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

 

هم اکنون او کیلی جنر بیش از 113 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

آدرس اینستاگرام: Keyliejenner



ده روز بعد ، دوشنبه 14 ژانویه ، عکس تخم مرغ به طور مناسب از کل ستاره تلویزیونی واقعیت پیشی گرفت و در آن بعد از ظهر به 30.5 میلیون لایک رسید.

کایلی جنر رکورددار ثبت در فوریه 2018 بود ، زمانی که پست او در مورد ورود دختر بچه اش ، استورمی ، به بالای 18 میلیون پسندیدن رسید.

 

کایلی در سال ۲۰۱۵ با مدرک دیپلم از دبیرستان Laurel Springs School فارغ‌التحصیل شد

 

بعد از به دنیا آمد نوزادش ، دوست پسرش تراویس اسکات یه "مرسدس بنز" و یک "لند لوور" به او هدیه داد.

 

کایلی نمی تواند شیر و لبنیات مصرف کند و علتش این است که بدنش قادر به تحمل لاکتوز نیست.

 

کایلی و دیگر خواهرانش در سال 2014 کتابی منتشر کردند که نامش "شورشیان شهر ایندرا" بود.

راز‌های میلیاردر شدن «کایلی جنر»


9 اردیبهشت 1398 - 10:12

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/2024198_973_resize.jpg

کایلی جنر، مدل، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا، با ۲۱ سال سن اکنون جوان‌ترین میلیاردر در این کره خاکی است.

 

  در لیستی که سالانه ثروتمندترین افراد جهان را منتشر می‌کند، کایلی نه تنها جوان‌ترین میلیاردر جهان بلکه جوان‌ترین میلیاردر خودساخته تاریخ نیز شناخته شده است. اما راز موفقیت او چه بود؟ اگر شما هم کنجکاوید که راز شهرت، قدرت و ثروت این ستاره جوان هالیوودی را بدانید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/2024199_216_resize.jpg

او در شبکه‌های اجتماعی فعال است

تمام زندگی کایلی جنر در شبکه‌های اجتماعی ست. در واقع او یک لحظه هم ارتباط اش را با کاربرانش قطع نمی‌کند. او تمام زندگی اش را در شبکه‌های اجتماعی، چون تییتر یا اینستاگرام برای فالوورهایش به نمایش می‌گذارد، البته این موضوع هیج تعجبی ندارد، زیرا او هم یکی از کارداشیان هاست، کارداشیان‌هایی که هیچ حریم خصوصی برای زندگی شان قائل نمی‌شوند. به گفته خودش، روزی نیست که او در این شبکه‌ها فعالیتی نداشته باشد.

البته او شیوه درست استفاده از شبکه‌های اجتماعی را می‌داند. کایلی می‌داند که چه زمانی پست بگذارد، پست هایش را چگونه بگذارد، چه زمانی جواب کاربران و دیگر شایعات را بدهد و چه زمانی هم سکوت کند. به عنوان مثال او به کاربرانش گفت که باردار است، اما تا لحظه تولد فرزندش، هیچ عکسی از خود منتشر نکرد. تازه پس از زایمانش بود که او ویدیویی از ۹ ماه بارداری اش را در معرض نمایش گذاشت. مسلما این ویدیو برای افرادی که مدت‌ها انتظار دیدن عکس‌های بارداری او را می‌کشیدند، بسیار هیجان انگیز بود. از این رو لایک‌های زیادی گرفت و با عکس العمل‌های فوق العاده‌ای رو به رو شد.

یکی دیگر از دلایلی که کایلی جنر به یکی از جوان‌ترین میلیارد‌های جهان تبدیل شد، این است که او به طور مستقل بیزنس خودش را آغاز کرد. او برای حضورش در سریال تلویزیون واقع نما «پا به پای خانواده کارداشیان» ۲۵۰۰۰۰ دلار دریافت کرد که همان را برای خط تولید رژ لب‌های مشهورش با نام «lip kit» خرج کرد. او توانست با سرعت زیادی بیزنس اش را گسترش دهد به طوری که ۵ کارمند تمام وقت و ۴ کارمند پاره وقت استخدام کند. در واقع او برای شروع و گسترش کارش، از هیچکس کمک نگرفت و برای گسترش آن نیز تنها روی پای خودش ایستاد. با این اوصاف، کایلی جنر لایق لقب «میلیاردر خودساخته سال» بوده است.

 

او از سن ۱۵ سالگی مستقل شد

کایلی جنر از دوران نوجوانی دوست داشتن که فردی مستقل باشد. از آنجا که او کار کردن را از سن ۱۵ سالگی آغاز کرد، خانواده اش نیز از همان سال مسئولیت مخارج زندگی او را به خودش سپردند. اصلا همین اتفاق باعث شد که او در سن ۲۰ سالگی به یکی از کارآفرینان موفق و یکی از میلیارد‌های خودساخته جهان تبدیل شود. او حتی یک بار خودش هم تایید کرد: «تمام سرمایه من حاصل تلاش خودم بوده نه ارث خانوادگی. خانواده ام به من گفتند که باید خودم به فکر پول درآوردن باشم. آن‌ها به من یاد دادند که چگونه پوم را خرج یا آن را کنار بگذارم. اگر چه من برای شروع کار سرمایه لازم را داشتم، اما می‌توانم ادعا کنم که سرمایه من تماما حاصل تلاش‌های خودم بوده است.»

 

او تحت حمایت‌های کریس جنر بوده است

کریس جنر حامی خوبی نه تنها برای فرزندان، بلکه برای همسرش نیز بود. او هیچ کجا برای آن‌ها کم نگذاشت. کایلی جنر هم تا دوران نوجوانی تحت حمایت‌های مالی مادرش بود. او در دوران نوجوانی به کمک حمایت‌ها و تشویق‌های مادرش توانست با برند‌های لباس مختلفی، چون Topshop، Steve Madden، Sugar Factory همکاری کند. علاوه بر آن، به لطف سریال تلویزیون واقع نما «پا به پای خانواده کارداشیان»‌ها بود که او در جهان شناخته شد و حتی قبل از شروع کارش به شهرت و محبوبیت رسید. اگر پولی که او از حضورش در این سریال نبود، او هیچوقت نمی‌توانست برای خود کسب و کاری راه بیاندازد و در ۱۸ سالگی تبدیل به یکی از پولدارترین زنان خودساخته جهان شود. پس نمی‌توان شهرت، ثروت و قدرت خانواده او، یعنی کارداشیان ها، را در موفقیت هایش نادیده گرفت.

 

زندگی او پر از حاشیه است

یکی از خصوصیات خانواده کارداشیان ها، پرحاشیه بودن آنهاست. البته آن‌ها خودشان دوست دارند که با حاشیه سازی بر سر زبان‌ها بیفتند که کایلی جنر هم به عنوان عضوی از این خانواده، از این قائده مستثنی نیست. کار‌هایی که او انجام می‌دهد، به گونه‌ای ست که توجهات زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. از خرابکاری‌هایی که او در خانه اش می‌کند گرفته، تا مدل‌های آرایش صورت، رنگ‌های فانتزی مو، ژل لب و بهم زدم روابط خواهرانش و غیره... او همیشه حواشی زیادی را در اطرافش داشته و همین حواشی موجب شده که او همیشه زیر ذره بین و مورد توجه مردم باشد. آیا به دست آوردن شهرت چیزی غیر از این است که مدام سر زبان‌ها باشی؟ هر زمان که کایلی خبری از خود منتشر می‌کند، هوادارانش به سمت صفحه اینستاگرام او هجوم می‌برند و با کنجکاوی و کامنت‌هایی که می‌گذارند، به حواشی داغی آن خبر بیشتر دامن می‌زنند. آیا هدف کایلی جنر چیزی غیر از این است؟!

 

او شخصیتی متواضع دارد

حتی از روی ظاهر و رفتار‌های خواهران کارداشیان‌ها هم می‌توان فهمید که کایلی و کندال جنر از خواهران بزرگ ترشان خاکی‌تر و متواضع ترند. شاید بتوان از ارتباطی که او با هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی دارد هم به این موضوع پی برد. حتی در سریال کارداشیان ها، همیشه این بحث در خانواده مطرح می‌شد که کایلی شخصیتی خجالتی دارد. در واقع در بیشتر مواقع، کندال است که او را برای انجام کار‌ها به جلو هل می‌دهد. به عنوان مثال در قراردادی که کندال و کایلی با Teen Elle و Pacsun بسته بودند، کایلی به دلیل خجالتی بودنش به سمت هیچ کاری نمی‌رفت. او خودش اعتراف می‌کند که از صحبت کردن با غریبه‌ها وحشت دارد. اگرچه او در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال است، اما اگر سری به صفحه او بزنید، خواهید دید که او خیلی در مورد مسایل شخصی اش حرف نمی‌زند. البته این ویژگی، خیلی هم برای او بد نشد. اینطور که پیداست مردم شخصیت‌های خاکی و متواضع را بیشتر می‌پسندند. شاید به همین دلیل است که کایلی محبوبیت بیشتری نسبت به کیم کارداشیان یا حتی کورتنی و کلویی دارد.

 http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/5cc68ee10491e_2019-04-29_10-12_resize.jpeg

مدیر برنامه‌های او، کریس جنر است

کریس جنر یکی از زنان موفقی ست که راه و چاه رسیدن به قدرت، شهرت و ثروت را می‌داند. او تا جایی که توانسته، سعی کرده به فرزندانش نیز در این زمینه کمک کند. به عنوان مثال او خودش را به عنوان مدیر برنامه‌های دخترش، کایلی جنر، معرفی کرده است. در حقیقت او بود که کایلی را تشویق کرد تا در سریال تلویزیونی حضور یابد و پول هایش را برای شروع یک بیزنس جمع کند، او بود که فرصت‌های دیده شدن را به کایلی نشان داد و در نهایت به او کمک کرد تا بیزنس شخصی خودش را راه بیندازد. در واقع اگر مشاوره‌های کریس جنر نبود، او هیچوقت به این موفقیت دست نمی‌یافت. به بیان دیگر، کایلی موفقیت اش را به میزان زیادی مدیون مادرش است.

 

حضورش در سریال «پا به پای خانواده کارداشیان»

مهمترین دلیلی که کایلی جنر در حال حاضر به عنوان یکی از ثروتمندترین خودساخته‌های جهان شناخته شده است، حضورش در سریال تلویزیونی خانگی «پا به پای خانواده کارداشیان» بود. این سریال با پخش ۱۶ سیزن جزو پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی جهان شناخته شد و باعث شد که مردم با اعضای این خانواده و سبک زندگی آنها، حتی خصوصی‌ترین بخش‌های زندگی شان، آشنا شوند و حتی پس از سریال هم پیگر آن‌ها باشند. البته فعال بودن کایلی جنر در شبکه‌های اجتماعی نیز در این امر بی تاثیر نبود. در حال حاضر، کایلی درگیر فرزندش می‌باشد، اما با این حال از هوادارانش غافل نیست. او یک برنامه با نام «زندگی کایلی» را ساخته تا هوادارانش را در جریان مراحل مختلف زندگی اش قرار دهد.

رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز
تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی
عبید زاکانی .