زمان : 27 Esfand 1387 - 16:13
شناسه : 15891
بازدید : 7916
عبدالخالقي  : انصراف خاتمي افراطيون دوم خرداد را از شكست نجات داد عبدالخالقي : انصراف خاتمي افراطيون دوم خرداد را از شكست نجات داد

یزدفردا "محمد حسين عبدالخالقي دبير كل حزب اسلامي حاميان مردم در گفتگو با فارس با بيان اينكه اصولگرايان در انتخابات آتي به مصداق كانديداي واحد خواهند رسيد، افزود: حمايت‌هاي ويژه مقام معظم رهبري از دولت نهم سبب شد تا دولت در ادامه راه محكم‌تر از گذشته حركت كرده و به موفقيت‌هاي پياپي علمي از جمله فناوري هسته‌اي و پرتاب ماهواره اميد برسد.
دبيركل حزب حاميان مردم با اشاره تاثيرات حمايت‌هاي مقام معظم رهبري از دولت بيان داشت: اگر حمايت‌هاي ايشان از دولت نهم و شخص احمدي ‌نژاد ادامه پيدا نمي‌كرد، شايد وضعيت كشور به گونه‌اي ديگر رقم مي‌خورد.
عبدالخالقي با اشاره به انصراف محمد خاتمي از كانديداتوري تاكيد كرد: درايت اصلاح طلبان اقتصاء مي‌كرد كه عقلاي اصلاح طلب خاتمي را مجبور به كناره گيري از صحنه انتخابات كنند.
وي افزود: با توجه به شكست‌هاي پياپي اصلاح طلبان و عدم اقبال مردمي آنها، سبب شد تا با انصراف خاتمي از يك شكست حتمي ديگر نجات پيدا كنند.
وي خاطرنشان كرد: برخي افراطيون دوم خرداد بعد از انصراف خاتمي مجبور خواهند شد به ميرحسين موسوي و برخي ديگر به مهدي كروبي روي بياورند.

یزدفردا