زمان : 26 Esfand 1387 - 22:44
شناسه : 15886
بازدید : 1909
آغاز همکاری های بانک سامان و سازمان نظام پزشکی آغاز همکاری های بانک سامان و سازمان نظام پزشکی

یزدفردا "تفاهم نامه ای بین بانک سامان و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ20/12/87 در دفتر قائم مقام ریاست کل سازمان نظام پزشکی منعقد گردید.
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، خدمات ارائه شده ی بانک سامان به سازمان نظام پزشکی، در حوزه های مدیریت دارائی ها و سرمایه گذاری، خدمات اعتباری، بانکداری الکترونیک، خدمات نوین بیمه ای، خدمات بانکداری خُرد ویژه ی اعضاء سازمان نظام پزشکی و خدمات آموزش بانکداری و سرمایه گذاری تعریف شده است.
بر اساس قرارداد مذکور که توسط مدیریت امور سرمایه گذاری بانک سامان تنظیم شده، از جمله اقدامات برجسته و پر اهمیتی که در قالب مدیریت دارائی ها و سرمایه گذاری تعریف شده، می توان به تدوین و ارائه ی صندوق رفاه و تعاون سازمان اشاره نمود.
به موجب قرارداد مذکور، بانک سامان با استفاده ار خدمات بیمه ی سامان، امکان سرمایه گذاری مجدد و تقسیم واحدها را با واگذاری تکمیلی بیمه ی عمر و سرمایه، به سازمان ارائه می نماید.
بر اساس گزارش روابط عمومی، ارائه ی حساب های پشتیبان برای حساب های جاری سازمان نظام پزشکی و خدمات مشاوره ی حقوقی داخلی و بین المللی خاص این سازمان از دیگر خدمات ارائه شده در قالب مدیریت دارائی ها و سرمایه گذاری می باشد.
صدور کارت های اعتباری و ارائه ی خدمات گشایش اعتباری(L/C) و انجام حوالجات ارزی برای سازمان نظام پزشکی از جمله خدمات اعتباری می باشد که از این زمان به بعد به طرف قرارداد بانک سامان عرضه می گردد.
به موجب قرارداد منعقد شده، در حوزه ی بانکداری الکترونیک خدمات مالی و مشاوره ای به صورت استفاده از پایگاه بانکداری الکترونیکی مختص سازمان نظام پزشکی ارائه می شود.
بر اساس قرارداد بین بانک سامان و سازمان نظام پزشکی، خدمات نوین بیمه ای از قبیل بیمه ی مسئولیت، بیمه ی عمر و تشکیل سرمایه و بیمه ی اعتباری خاص سازمان مذکور عرضه می شود.
صدور کارت خاص اعضاء سازمان نظام پزشکی جهت استفاده ی انحصاری اعضا از خدمات ویژه در تمامی شعب سامان و انجام خدمات بانکداری خرد بدون نوبت برای دارندگان کارت های فوق از جمله خدمات ارائه شده در حوزه ی بانکداری خُرد، ویژه ی اعضاء سازمان نظام پزشکی است.
بر همین اساس، در راستای خدمات آموزش بانکداری و سرمایه گذاری،کلاس های ویژه و سمینارهای خاص سازمان نظام پزشکی در زمینه های بانکداری و سرمایه گذاری توسط بانک سامان برگزار خواهد شد.
گفتنی است، امضاء تفاهم نامه ی همکاری مذکور با حضور آقایان ولی ضرابیه، قائم مقام مدیریت عامل بانک سامان، دکتر رضا آقابابایی، مدیریت امور سرمایه گذاری بانک سامان و دکتر ثقفی، سرپرست اداره خدمات مشاوره و راهبری سرمایه گذاری و دکتر علیرضا زالی، قائم مقام ریاست سازمان نظام پزشکی، دکتر رضا نجات، مشاور افتخاری قائم مقام ریاست سازمان نظام پزشکی صورت پذیرفت.

یزدفردا