زمان : 26 Esfand 1387 - 22:29
شناسه : 15885
بازدید : 2394
عضو هیات رئیسه مجلس قالیباف از دیدگاه جهانیان نیز شهردار نمونه است عضو هیات رئیسه مجلس قالیباف از دیدگاه جهانیان نیز شهردار نمونه است
یزدفردا "انتخاب قالیباف به عنوان یکی از شهرداران نمونه جهان و همچنین قرار گرفتن تهران در ردیف شهرهای زیبا و تمیز دنیا نشان دهنده تلاش بی وقفه ای مدیر شهری در بهبود وضعیت پایتخت است و شاید بتوان اظهار داشت که شهردار تهران از دیدگاه جهانیان نیز یک شهردار نمونه است.
یک عضو هیات رییسه مجلس با بیان اینکه قالیباف مدیریت شهری را با کار و تلاش بی هیاهو توام کرد،گفت: شهردار فعلی تهران بدون توجه به جنجال ها و هیاهوهای سیاسی اقدامات ارزنده ای در مدیریت کلان شهر تهران از خود برجای گذاشته است.

محسن کوهکن در گفت و گو با خبرنگار «فردا» با اشاره به فعالیت های سازنده ای که در دوره مدیریت قالیباف در شهرداری تهران صورت گرفته است، اظهار داشت: شهر تهران از زمان روی کار آمدن شورای دوم شهرها و روستاها به صورت کاملا حرفه ای وارد فعالیت های ساخت و ساز و بهبود کیفیت برنامه های عمرانی خود شد .

وی افزود: انتخاب قالیباف به عنوان یکی از شهرداران نمونه جهان و همچنین قرار گرفتن تهران در ردیف شهرهای زیبا و تمیز دنیا نشان دهنده تلاش بی وقفه ای مدیر شهری در بهبود وضعیت پایتخت است و شاید بتوان اظهار داشت که شهردار تهران از دیدگاه جهانیان نیز یک شهردار نمونه است.

این عضو هییت رییسه مجلس تصریح کرد:هماهنگی که در پیشبرد برنامه های حوزه شهری میان شهرداری و شورای شهر تهران وجود دارد از جمله دلایل موفقیت برنامه های قالیباف است.

وی با عنوان این مطلب که نوع نگاه قالیباف در پیگیری مطالبات مردم قابل تقدیر است،متذکر شد: تداوم سیاست شهردار تهران در اداره این کلان شهر منجر به رفع محرومیت ها و نارسایی های فعلی تهران و بهبود کامل وضعیت خدمات رسانی آن خواهد شد.

کوهکن همچنین در رابطه با نقد سیستم مدیریت کشور از سوی شهردار تهران گفت:من نیز معتقد به ایراد ساختاری سیستم مدیریت کشوری هستم اما برای نقد این سیستم ابتدا باید به بررسی مصادیق آن پرداخت.

وی تصریح کرد:دولت برای بهبود اقدامات خود در اداره کشور باید از تصدی گری های خود بکاهد و درصدد واگذاری امور بخش های قابل انتقال کشور به قسمت های دیگر باشد.