زمان : 26 Esfand 1387 - 22:02
شناسه : 15882
بازدید : 3742
تاجرنیا:احتمال کناره‌گیری خاتمی از انتخابات به خاطر هدف والای او در حوزه سیاست و اخلاق است تاجرنیا:احتمال کناره‌گیری خاتمی از انتخابات به خاطر هدف والای او در حوزه سیاست و اخلاق است

یزدفردا :عضو شورای مرکزی مشارکت احتمال کناره‌گیری خاتمی از انتخابات آتی را به خاطر هدف والای او در حوزه سیاست و اخلاق دانست.


باران: علی تاجرنیا احتمال کناره‌گیری خاتمی را از دو محور مورد بحث قرار داد و گفت: اگر بخواهیم از دیدگاه برد و باخت در حیطه انتخابات ریاست‌جمهوری به مساله کناره‌گیری خاتمی نگاه کنیم می‌توان گفت براساس پیش‌بینی‌ها خاتمی می‌توانست کاندید دوره اول باشد و انصراف او احتمال پیروزی و برد اصلاح‌طلبان را از بین می‌برد.
وی در ادامه کناره‌گیری خاتمی از انتخابات را در حیطه کلام مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: کناره‌گیری خاتمی به خاطر مسائلی هم‌چون محوری بودن اخلاق در حوزه سیاسی و سیاست‌ورزی به همراه پایبندی به مبانی جامعه را می‌توان نوعی برد و پیروزی برای وی محسوب کرد.
دبیر کل انجمن اسلامی پزشکان در ادامه موسوی را نماینده خط امام دانست و گفت: با توجه به اینکه جریان اصلاح‌طلب در کنار تفکرات عقلانی به دنبال اصلاح وضع موجود می‌باشد و موسوی از شانس زیادی برای جلب آرای اصلاح‌طلبان به طرف خود برخوردار است.
وی در گفت‌وگو با ایلنا؛در ادامه چگونگی موقعیت موسوی در انتخابات را نیاز به ارائه رویکرد وی دانست.
تاجرنیا در پایان ظرفیت موسوی در جلب آرای خاموش بسیار بالا دانست و اظهار داشت: من فکر می‌کنم موسوی می‌تواند بخش‌هایی از آرای اصولگرایان را به خود ارائه دهد ولی این‌که جریان اصولگرا به صورت سازمان یافته از وی حمایت کند بعید می‌باشد بلکه ممکن است کسانی با امیال و اعتقاداتی شخصی در این راه گام بردارند.

یزدفردا