زمان : 26 Esfand 1387 - 22:00
شناسه : 15881
بازدید : 2867
محتشمی‌پور:مجمع روحانیون بر اساس اتفاقات آینده تصمیم می‌گیرد محتشمی‌پور:مجمع روحانیون بر اساس اتفاقات آینده تصمیم می‌گیرد

یزدفردا :یک عضو ارشد مجمع روحانیون مبارز گفت: تصمیم مجمع بر اساس اتفاقاتی خواهد بود که در آینده در جریان انتخابات رخ می‌دهد؛ بنابراین باید منتظر اتفاقات آینده بود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر محتشمی‌پور افزود: با توجه به این‌که احتمال دارد آقای خاتمی تصمیم خاصی بگیرد، تصمیم مجمع بر اساس اتفاقاتی است که در آینده می‌افتد.

وی در گفت‌و‌گو باایسنا در پاسخ به این پرسش که آیا نهایتا میرحسین موسوی می‌ماند یا سیدمحمد خاتمی، تصریح کرد: شاید یکی از این دو نفر بمانند، ولی در عین حال باید دید خود آن‌ها به چه تصمیمی می‌رسند؛ چراکه من نه موسوی هستم و نه خاتمی که بخواهم اظهار نظر کنم.

محتشمی‌پور در پایان با بیان این‌که « امیدوارم اصلاح‌طلبان به وحدت برسند و کاندیدای واحدی داشته باشند» تصریح کرد: مجمع قبلا اعلام کرده بود درصورت ورود آقای خاتمی به عرصه انتخابات، وی کاندیدای مورد حمایتش خواهد بود، اما در حال حاضر کاندیدای خاصی از سوی مجمع مشخص نیست و مجمع بر اساس اتفاقات آینده تصمیم می‌گیرد.

یزدفردا