زمان : 23 Esfand 1387 - 01:09
شناسه : 15820
بازدید : 2443
مراسم تجليل از اعضاي تيم هاي ورزشي شركت آبفار استان يزد برگزار شد مراسم تجليل از اعضاي تيم هاي ورزشي شركت آبفار استان يزد برگزار شد

با حضور مدير عامل شركت آبفار استان يزد طي مراسمي از اعضاي تيم هاي ورزشي واليبال، فوتبال، شنا و تنيس روي ميز اين شركت تجليل به عمل آمد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب روستايي استان يزد، مدير عامل شركت آبفار در جمع اعضاي كميته ورزش و اعضاي تيم هاي ورزشي، يكي از اهداف شركت آب و فاضلاب روستايي استان را تربيت نيروي انساني عنوان كرد و افزود: سلامت جسمي و روحي كاركنان شركت يكي از برنامه هايي است كه در اولويت كار ما قرار دارد و ما بايد در حد اعتباراتي كه شركت دارد ورزش را در كاركنان تقويت كنيم.
محمدرضا حاتمي تصريح كرد : مسئولين ورزش در شركت بايد سعي كنند تيم هاي مختلف را تشكيل دهند و با شركت در مسابقات استاني و كشوري همه پرسنل را جذب ورزش كنند.
وي در پايان اظهار داشت : از اين پس در بحث ورزش كارهاي ماندگارتري در شركت آبفار صورت خواهد گرفت تا همدلي و همفكري با ورزش هاي گروهي در بين كاركنان بيشتر شود.
در ادامه اين مراسم اعضا به بيان نظرات و پيشنهادات خود از جمله بن ورزش، ساخت سالن ورزشي و..... پرداختند و در پايان از 25 نفر از اعضا تيم هاي ورزش شركت آبفار در رشته هاي شنا،واليبال، فوتبال و تنيس روي ميز با اهدا لوح تقدير تجليل به عمل آمد.