زمان : 23 Khordad 1399 - 22:13
شناسه : 157565
بازدید : 3487
برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد با مشارکت 90 کاندیدا برگزاری پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد با مشارکت 90 کاندیدا مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر استان یزد ، 90 نامزد به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 68 نفر کاندید شورای اجرایی و 22 نفر کاندید بازرسی هستند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : پنجمین دوره این انتخابات  روز جمعه 23 خرداد با رقابت 90 نامزد در 10شعبه استان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در استان یزد  9 هزار و 136  نفر  که از این تعداد 3هزار و 899 نفر ( داوطلبان و امدادگران) و 5هزارو 237نفر ( جوانان ) واجد شرایط رای دادن در پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان خواهند بود.

حرازی زاده بیان داشت : 110 نامزد برای رقابت در این انتخابات ثبت نام کرده بودند که 90 نفر توسط هیات نظارت بر انتخابات تایید صلاحیت شدند. از این تعداد 68  نفر نامزد شورای اجرایی و 22 نفر نیز نامزد بازرس در این دوره از انتخابات جمعیت هلال احمر استان یزد هستند.

وی ادامه داد: در هر شهرستان چهار نفر عضو اصلی شورای اجرایی، 2 نفر عضو علی البدل، یک نفر برای بازرس اصلی و  یک نفر دیگر نیز علی البدل خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد داوطلب محور است که داوطلبان در تصمیم گیری‌ها و عملکرد آن نقش اساسی دارند و مجامع هلال احمر بستری مهم  و فرصتی برای ایفای نقش تصمیم ساز اعضا و داوطلبان در جمعیت هلال احمر محسوب می شود عنوان کرد : یکی از مولفه های بسیارمهم و موکد در فرایند برگزاری این انتخابات ، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دقیق مفاد پروتکل های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا است که در این راستا همه عوامل اجرایی توجیه شده و انتابات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواد شد.

این مقام مسئول در پایان با دعوت از همه اعضای واجد شرایط هلال احمراستان برای مشارکت و حضوری موثر و باشکوه در پنجمین دوره انتخابات مجامع گفت: مشارکت بالای اعضا می تواند ضمن افزایش سرمایه اجتماعی این نهاد مردمی ، به ارتقای خدمت رسانی کمک نماید.