زمان : 19 Esfand 1387 - 23:48
شناسه : 15747
بازدید : 5750
رای دادگاه نشریه آیینه یزد رای دادگاه نشریه آیینه یزد
یزدفردا "رای دادگاه نشریه آیینه یزد با توجه به شکایت دادستان عمومی و انقلاب یزد در شعبه اول دادگاه تجدید نظر و کیفری استان یزد صادر شد . در این رای آمده است : در خصوص اتهام آقای رضا سلطان زاده یه عنوان مدیر مسئول نشریه آیینه یزد باتهام نشر اکاذیب با توجه به محتویات پرونده و متن چاپ شده در صفحه دوم شماره 76 مورخ 20/1/87 نشریه مزبور به عنوان مرد سال 1386 و دفاعیات غیر موجه مشا رالیه بزه انتسابی محرز است فلذا یا استناد به ماده 698 قانون مجازات اسلامی و ماده 20 قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب و بند یک و  تبصره 2 ماده 6 قانون مطبوعات و بند 2 ماده 3 قانون وصول برخی از در آمدهای دولت و مصرف آن در موارد معین دادگاه مشارالیه را به پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم می نماید .
با توجه به اینکه در حکم ابلاغی نیز درج شده بود  این رای ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل اعتراض در دیوان عالی محترم کشور است لذا آقای رضا سلطان زاده مدیر مسئول هفته نامه آیینه یزد به رای صادره اعتراض کرده است . 
یزدفردا :البته امید واریم دادگاه تجدید نظر با عنایت به جایگاه  تاثیر گذار آیینه یزد در فرهنگ استان با تکیه بر اصل رآفت اسلامی رای بر برائت این همکار رسانه ای صادر تا حداقل هدیه ای باشد به رسانه های کم خطای استان یزد .
یزدفردا