زمان : 18 Esfand 1387 - 22:32
شناسه : 15721
بازدید : 5172
سیفی :سازمان برای راهنمایی گردشگری به هموطنان و رسیدگی به شکایات آنها در طول شبانه روز آماده است سیفی :سازمان برای راهنمایی گردشگری به هموطنان و رسیدگی به شکایات آنها در طول شبانه روز آماده است

یزدفردا :به منظور رسیدگی به شکایات ونقطه نظرات مردمی در ایام نوروز،سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری استان یزد در طول شبانه روز پاسخ گوی هموطنان عزیز خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد: سیفی رئیس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری اعلام کرد سازمان برای راهنمایی گردشگری به هموطنان و رسیدگی به شکایات آنها در طول شبانه روز آماده است.وي از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با این سازمان تماس گرفته تا با متخلفان به طور جدي برخورد شود.
وی در ادامه تصریح کرد در سطح استان 33 پایگاه اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های گردشگری وجود دارد که 12پایگاه در شهر یزد،4پایگاه در میبد،3پایگاه در ابرکوه ودر شهرستانهای اردکان،صدوق،مهریز،تفت،خاتم وطبس هرکدام 2پایگاه وجود دارد و شماره تماس 6203252-6250004تلفن گویای سازمان ونیز شماره 6202777مرکز پیام سازمان 24ساعته جهت راهنمای گردشگران و پاسخگویی به دیگر نیازهای آنها می باشد. همچنین کلیه ادارات و پایگاهها و مراکز شهرستانها در ایام نوروز نیز آمادگی پاسخگویی و راهنمایی گردششگران را دارد.
سیفی از نظارت براماکن تاریخی، اقامتی،پذیرایی،بین راهی و...خبر داد وافزود :همکاران ما در ایام نوروز از ساعت 8 صبح تا 10شب کشیک نوروزی هستند وبه شکایات ونقطه نظرات آنها رسیدگی میکنند.وی تصریح کرد:150نفر راهنمای گردشگری برای توضیح دادن درباره اماکن تاریخی و فرهنگی در سطح استان زیر نظر سازمان فعالیت خواهند کرد.

یزدفردا