زمان : 24 Bahman 1398 - 13:33
شناسه : 156605
بازدید : 4535
مسئولان اقتصاد و دارایی یزد با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند مسئولان اقتصاد و دارایی یزد با خانواده های معظم شهدا دیدار کردند به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مسئولان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد به همراه مسئولان سپاه الغدیر، بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از تعدادی از خانواده معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

 معاون اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این دیدار با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهیدان و سردار شهی

د سپهبد حاج قاسم سلیمانی بر پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، امام و شهدا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل " مجید کرباسی " با بیان اینکه خدمت به شهدا و خانواده های معظم آنها افتخار است گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا و صبر و پایداری خانواده های معظم آنان هستیم و تکریم و تجلیل از شهدا وظیفه همه ماست.

وی اظهار داشت: دیدار با خانواده های شهدا، گرامی داشت یاد، نام و خاطره گلگون کفنانی است که در مسیر اسلام و انقلاب قدم گذاشتند و جان خود را مخلصانه تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش جامعه مدیون ایثار، مقاومت و جانفشانی شهدا است بر توجه و رفع مشکلات خانواده های شهدا تاکید کرد و گفت: امنیت و آرامش جامعه ما از برکت خون های پاک شهیدان است.

خانواده های معظم شهدا نیز در این دیدار به بیان گوشه ای از زندگانی، خاطرات، اخلاص و ایثار شهدا پرداختند و خدامحوری، مردم داری و داشتن روحیه شهادت طلبی و خدمت به مردم را از ویژگی های بارز شهدا برشمردند.

در دیدار یاد شده ضمن بررسی مسایل و مشکلات خانواده های معظم شهیدان محمدرضا چقماقی یزدی، علی محمد عطاخانی و حبیب الله فرهنگ دوست از مقام شامخ آنان و سایر شهدا تجلیل شد.