زمان : 06 Bahman 1398 - 06:21
شناسه : 156392
بازدید : 4088
 دهه فجر به تجلی وحدت و انسجام همه مردم تبدیل شود استاندار یزد در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر مطرح کرد: دهه فجر به تجلی وحدت و انسجام همه مردم تبدیل شود استاندار یزد با اشاره به کارکردهای برگزاری شکوهمند ایام دهه فجر در کشور تصریح کرد: برگزاری شکوهمند برنامه های ایام دهه فجر موجب افزایش امنیت ملی، انسجام ملی و تقویت نظام می شود و بر همین اساس باید این ایام به تجلی وحدت و انسجام همه مردم تبدیل شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمد علی طالبی" در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که با حضور اعضای این ستاد و در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه پاسداشت ایام دهه فجر مسئولیتی ملی است افزود: این مسئولیت در راستا تقویت و ادای دین به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی با اشاره به کارکردهای برگزاری شکوهمند این ایام در کشور گفت: برگزاری شکوهمند برنامه های ایام دهه فجر موجب افزایش امنیت ملی، انسجام ملی و تقویت نظام می شود.
استاندار افزود: بر همین اساس باید این ایام به تجلی وحدت و انسجام همه مردم تبدیل شود.
بالاترین مقام اجرایی استان با تاکید بر لزوم محوریت قرار دادن مردم و تشکل های مردمی برای سیاست گزاری برنامه های  دهه فجر تاکید کرد: در کنار این موضوع، فراهم سازی زمینه های آشنایی نسل جوان که حافظان نظام جمهوری اسلامی هستند با این ایام بسیار حائز اهمیت است.
 وی با اشاره به لزوم صرفه جویی هزینه های برگزاری برنامه های دهه فجر تصریح کرد: بسیاری از برنامه ها را می توان به تشکل های غیر دولتی همچون اصناف و هیات ها مذهبی واگذار کرد و از این طریق هزینه ها را کاهش داد.
طالبی با اشاره به اقدامات و فعالیت های درخور تقدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد عنوان کرد: باید از فعالیت های مشارکتی این سازمان در برگزاری برنامه های مختلف حمایت کرد.
استاندار در انتها خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های دهه فجر باید به صورت با نشاط و با هدف افزایش امید در جامعه باشد.