زمان : 12 Esfand 1387 - 17:59
شناسه : 15637
بازدید : 16291
تصادف ساعتی قبل در سه راه آذر یزدی شهر یزد :مواظب باشیم محیطهای خلوت نیز حادثه خیز است (به همراه تصویر) تصادف ساعتی قبل در سه راه آذر یزدی شهر یزد :مواظب باشیم محیطهای خلوت نیز حادثه خیز است (به همراه تصویر)

یزدفردا "اصغر باقری :چه بسا در این باد و سرما و بارانی که چند ساعتی است در یزد آغاز شده موتوری و یا ماشین برای زود رسیدن عجله داشته یا موارد دیگری دخیل بوده، به هر حال سرعت بیش از حد امکان کنترل هر وسیله نقلیه را بخصوص در هوای بارانی مشکل می نماید.

امیدواریم برای موتور سوار مشکل حادی پیش نیامده و هر چه زودتر بهبودی و سلامت را بازیابند.

و نکته قابل تاملی که در این تصویر به وضوح مشخص است و در اکثر تصادفات موتور سیکلت ها که شاهد جدا شدن بدنه موتور از قسمت جلو  موتورسیکلت های جدید  هستیم  به طوری که با کوچکترین برخوردی فرمان و چرخ جلو موتورسیکلت ها که تکیه گاه موتور سواران می باشد از بدنه آن بصورت کامل جداشده و باعث سقوط راننده با سر می شوند .

و اکثر موتور سوران معتقدند موتورهای قدیمی مانند یاماها و هوندا های وارداتی معمولا دربرابر تصادفات شدید تر هم اینگونه از هم جدا نمی شوند و از زمانی که بدنه موتورهای جدید توسط کارخانجات داخلی   تولید میشود در بیشتر تصادفات شاهد جداشدن بدنه از قسمت جلو موتور ها هستیم که نتیجه آن صدمات جبران ناپذیر به سر رانندگان و بعضا فوت آنها بوده ایم .

امیدواریم کارشناسان  تصادفات به هنگام بروز حوادث به عوامل موثر دروارد آمدن صدمات جانی با نگاه بازدارنده نگاه نموده و در انعکاس آن با وسواس بیشتری عمل نمایند ودر این مورد خاص  مسئولین با انجام کار کارشناسی علت عدم استحکام  و دوام جوشهای اتصال دهنده را شناسایی نموده و کارخانجات تولید کننده را ملزم به بالابردن کیفیت محصولات خود نمایند .


تبصره: اگر از آن متخصص(بویژه در محدوده ناهار و شام)!! که حق اظهار نظر در همه مسائل کشور را در یدک دارد!! و این روزها بحث ناهار و شام را به مردم یزد نسبت داد!! و هنوز حاضر نشده از مردم یزد عذرخواهی کند!! در مورد علت این حادثه در این حوزه انتخابیه سوال شود شاید بگوید: چون این تصادف حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر اتفاق افتاده عجله برای صرف ناهار علت حادثه است!!


یزدفردا