زمان : 12 Esfand 1387 - 16:33
شناسه : 15635
بازدید : 3598
در پاسخ به سخنان بهزاد نبوي؛ كروبي: هيچ ابهامي در مسائل مالي من وجود ندارد در پاسخ به سخنان بهزاد نبوي؛ كروبي: هيچ ابهامي در مسائل مالي من وجود ندارد

یزد فردا:مهدي كروبي پيش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در گرگان با اشاره به اظهارات اخير بهزاد نبوي در خصوص وجود برخي از ابهامات مالي در مسائل كاري مهدي كروبي افزود: من اگر دچار هرگونه مشكلي در مسائل گذشته زندگي بودم اينگونه با صراحت صحبت نمي‌كردم و استقلال خود را در برابر هر جريان موافق و مخالف اعلام نمي‌كردم.
وي تصريح كرد: من از هيچ دردسري در مسير خدمت به مردم نمي‌ترسم و معتقدم هنوز هم به امام راحل و انقلاب و مردم بدهكارم.
وي در ادامه با بيان اين كه در چند ماهه باقي مانده تا انتخابات، فرصتي براي رايزني و اجماع وجود ندارد، اظهار داشت: تنها كاري كه مي‌توان به نفع كشور و جريان اصلاحات انجام داد اين است كه داوطلبان وارد ميدان انتخابات شوند و ستادها را تشكيل داده و بدين ترتيب خود و اطرافيانشان را به طور كامل به مردم بشناسانند.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري خاطرنشان كرد: همه داوطلبين بايد مردم را به حضور پررنگ در انتخابات تشويق كنند و به گونه‌اي عمل كنند كه آراي خاموش هم به پاي صندوق‌هاي راي كشيده شوند و شك و ترديد را از دل آنها بزدايند.
كروبي تصريح كرد: در زمان حاضر بايد از تخريب و تضعيف كانديداها خودداري و تنها به برگزار انتخابات سالم و پرشور فكر كرد.
وي همچنين در بخش‌هايي ديگر از سخنان خود با بيان اين كه براي خدمت به مردم وارد صحنه انتخابات شده‌ام، يادآور شد: هم‌اكنون كه دولت دچار ضعف‌هاي متعدد است اين تكليف روشن‌تر است، اما اگر دولتي قدرتمندتر از دولت فعلي نيز بر سر كار بود بازهم وارد اين عرصه مي‌شدم چون لازمه حزب و انگيزه سياسي ورود فعالانه در عرصه انتخابات است.
وي تاكيد كرد: در همه بخش‌هاي اقتصادي سياسي فرهنگي و اجتماعي داراي برنامه‌هايي مشخص براي اداره كشور تدوين شده است كه آن را بعد از عيد نوروز به مرور اطلاع‌رساني خواهيم كرد.

منبع :فارس

یزدفردا