زمان : 02 Bahman 1398 - 01:18
شناسه : 156329
بازدید : 4511
شب شعر «رقصی در خون» درکتابخانه عطایی بهاباد  برگزار شد به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شب شعر «رقصی در خون» درکتابخانه عطایی بهاباد برگزار شد کتابخانه عمومی عطایی شهرستان بهاباد میزبان دوستداران سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی در شب شعر «رقصی در خون» بود.

شب شعر «رقصی در خون» به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکیر بشکانی، امام جمعه بهاباد و جمعی از مردم و مسئولان شهرستان در کتابخانه عطایی بهاباد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام بشکانی، با اشاره به حادثه تروریستی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: فوز عظیم شهادت به کسانی داده می‌شود که نزد پروردگار دارای قرب و مقامی عظیم هستند.

امام جمعه بهاباد افزود: حاج قاسم، دشمن سرسخت داعش و اسرائیل غاصب بود که فرماندهی حکیمانه او در جبهه مقاومت مایه قوت قلب رزمندگان اسلام شد و تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی از برگزارکنندگان شب شعر «رقصی در خون» تشکر کرد و و بیان داشت: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها در واقع زنده داشتن یاد شهدا و حرکتی در راستای برافراشتن پرچم جهاد و شهادت در جامعه است.

در ادامه این برنامه، حسن حاتمی، نصرت دهقان، حسین محمدی‌نیا، اصغر غلام‌زاده، محمدحسین لقمانی، محمدرضا دادگر و فاطمه حاتمی از شاعران جوان و پیشکسوت بهابادی بودند که اشعار خود را در رثای سردار بزرگ اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی قرائت کردند.

گفتنی است، اجرای دکلمه توسط دانش آموزان دبستان شهید بهابادی و مداحی، از دیگر برنامه‌های این نشست ادبی بود.