زمان : 11 Esfand 1387 - 09:49
شناسه : 15621
بازدید : 3329
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار  : احمدي‌نژاد فاصله بين دولت و مردم را كم كرده است دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار : احمدي‌نژاد فاصله بين دولت و مردم را كم كرده است


 احمد كريمي اصفهاني دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار در گفتگو با   فارس در خصوص سياه‌نمايي و تخريب‌هاي صورت گرفته عليه دولت نهم، گفت: در هر كاري انسان‌ها هم ممكن است خطا و هم امتيازاتي داشته باشند و افراد بايد به صورت منصفانه هم امتيازات را بگويند و هم نقد را، با اين نيت كه به رفع مشكل كمك كنند.
وي افزود: متاسفانه بعضي‌ها هدفشان اين است كه در رابطه با مسائل قسمت خالي ليوان را ببينند كه خيلي ناپسند است و در نظام جمهوري اسلامي كه يك نظام ارزشي است به طور طبيعي انسان‌ها انصاف را بايد مد نظر داشته باشند.
دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار تصريح كرد: اگر با نيت رفع مشكل نقدي را مطرح كنند بسيار خوب است كه در غير اين صورت آدم‌هاي مغرضي هستند.
اصفهاني با بيان اينكه ممكن است روي مسائل اقتصادي دولت نهم نقدي داشته باشيم، تاكيد كرد: آنچه مسلم است احمدي‌نژاد فاصله بين دولت و مردم را كم كرده است و اگر كسي بخواهد اين نقطه قوت دولت نهم را به عنوان ضعف و مشكل مطرح كند در هر صورت به نظر مي رسد كه خودش مشكل دارد.
وي در ادامه به استقبال پرشور مردم يزد از احمدي‌نژاد اشاره كرد و ابراز داشت:‌ اين استقبال مردم از رئيس‌جمهور را نمي‌توان به پاي افراد گذاشت بلكه اين استقبال تاييد نظام از سوي مردم است.
دبير كل جامعه اسلامي اصناف و بازار اضافه كرد: ممكن است اين مسئله در خصوص دولت‌هاي قبلي هم بوده ولي اين استقبال گسترده‌تر از دولت نهم به عنوان نقطه قوت است و نشان از كم شدن فاصله دولت و ملت است.
اصفهاني با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال و تلاش عده‌اي در نشان دادن وجود فاصله بين مردم و نظام جمهوري اسلامي، گفت: اينكه يك عده‌اي تلاش مي‌كنند مردم را از نظام جدا كند دقيقا همان حرف بيگانگان است در صورتي كه مردم بانظام و ولايت هستند.
وي افزود: در هيچ جاي دنيا سابقه نداشته كه با گذشت 30 سال از انقلاب باز اينگونه مثل انقلاب ما مردم پشتيبان نظام باشند.
عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري اظهار داشت: مردم متوجه شده‌اند كه نظامي متكي بر ولايت فقيه و ارزش‌ها دارند و بنابر اين از اين نظام حمايت مي‌كنند.
اصفهاني ادامه داد: هر چند مشكلاتي وجود دارد ولي نبايد با سياه‌نمايي بدست دشمنان ضعف دهيم و موجب سوء استفاده توسط دشمن شويم.
دبير كل جامعه اسلامي اصناف و بازار در پاسخ به سوالي مبني براينكه آيا اين احتمال وجود دارد كه سياه‌نمايي و تخريب احمدي‌نژاد به خاطر نزديك شدن به انتخابات باشد، تصريح كرد: اينگونه تخريب ها از حركت‌هاي تبليغاتي غربي است كه براي جذب راي مردم شروع به بمباران تبليغاتي و زير سوال بردن عملكرد طرف مقابل مي‌كنند.
وي افزود: اگر كسي پايبند به مسائل اسلامي باشند بايد به جاي تخريب طرف مقابل نقاط قوت خود را بگويد و ملت ما اينگونه حركت‌هاي ناپسند را برنمي‌تابد.
وي با بيان اينكه نظام اسلامي و مبتني بر ولايت فقيه ما هيچ موقع از اول انقلاب تا به حال مشكلي نداشته واگر هم يك زماني مشكلي بوده از جانب كساني بوده كه آنتنشان به طرف بيگانگان بوده و ادامه داد: ما مكرر گفته ايم كه اسلامي هستيم، قدرت، قوت و ولايت داريم و به جاي اينكه برويد به بيگانگان خودتان را وابسته كنيد، خود را به ملت وابسته كنيد.
وي افزود: دولت نهم اين حسن را دارد كه به جاي اينكه به بيگانگان چراغ سبز نشان دهد به ملت و مردم خود تكيه كرده است كه يك امتيازي براي دولت نهم است و كساني كه به بيگانگان چراغ سبز نشان دادند كساني بودند كه براي نظام ضعف آوردند كه بسيار ناپسند است.
وي در پايان خاطر نشان كرد: همانطور كه امام و مقام معظم رهبري فرموده‌اند؛ ملت به اين خوبي است شما به ملتتان خدمت كنيد وتا زماني كه مردم با شما باشند هيچ دشمني نمي‌توانند كمترين تجاوزي به نظام داشته باشد.