زمان : 10 Esfand 1387 - 22:47
شناسه : 15611
بازدید : 3281
چهل و چهار مخترع برگزیده کشوردر چهارمين نمايشگاه علمي ابتكارات و اختراعات در يزد گردهم آمدند چهل و چهار مخترع برگزیده کشوردر چهارمين نمايشگاه علمي ابتكارات و اختراعات در يزد گردهم آمدند


یزدفردا "-تقوائی "چهارمين نمايشگاه ملي ابتكارات و اختراعات صبح روز شنبه 10 اسفندماه 1387 در محل مركز فناوري اقبال يزد با حضور مقامات محلی و جمعی از علاقمندان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار یزد فردا، در نشست مراسم افتتاحیه مدیر واحد بازاریابی پارک علم و فناوری گفت: چهارمين نمايشگاه ملي ابتكارات اختراعات به مدت چهار روز( دهم تا سیزدهم اسفندماه)، صبح و عصر پذيرای کلیه علاقه‌مندان در محل مركز فناوري اقبال است.

غفارزاده افزود : از 44 طرح شركت داده شده در اين نمايشگاه 10 طرح از استان يزد و مابقي از سراسر كشور هستند.

وی افزود: هدف از برپايي نمايشگاه يادشده ترويج و تشويق خلاقيت و نوآوري,شناسايي استعدادهاي خلاق و قابليتهاي فناوري موجود در کشور اعلام شده است.

معلم هوشمند ، هواپيماي بدون سرنشين و دستگاه رد ياب خودكار خودگردان خورشيدی، دستگاه ذوب ضايعات پلاستيک بیمارستانی, سامانه کنترل نامحسوس هوشمند و دستگاه فتوتراپي چهار لامپه سيار خانگي از جمله اختراعات به نمايش در آمده در اين نمايشگاه است .

گفتنی است مرکز اقبال پارک علم و فناوری استان یزد خیابان شهیدمطهری مابین میدان باغ ملی و چهارراه فرهنگیان واقع شده است و حضور کلیه علاقمندان آزاد است.

یزدفردا